💬
Logga in
Fuska.se

Multi-boxing.

27 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Jag hade tänkt börja med multi boxing, men jag undrar om nån länka vart man kan ladda ner Octopus, eller nån annan gratis version av keyclone.

Tänkte lvla upp en orginell shaman qvintett ^^

Försöker plugga på hur allt funkar medans jag letar efter ett keyclone program, vore super om nån kunde guide'a mig genom de första stegen i multi boxing. :lol:

Om det finns nån annan händig addon eller program skulle jag bli mer än glad att få veta ;)

Grymt tack ~

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag hade tänkt börja med multi boxing, men jag undrar om nån länka vart man kan ladda ner Octopus, eller nån annan gratis version av keyclone.

Tänkte lvla upp en orginell shaman qvintett ^^

Försöker plugga på hur allt funkar medans jag letar efter ett keyclone program, vore super om nån kunde guide'a mig genom de första stegen i multi boxing. :lol:

Om det finns nån annan händig addon eller program skulle jag bli mer än glad att få veta ;)

Grymt tack ~

Titta på Dual-boxing.com

Gå in på deras forum och titta in begginer section tror jag den heter, octopus hittar du i deras software forum.

3 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare

Det är tillåtet att multi-boxa så länge man spelar manuellt, och ja det är tillåtet även om man styr flera karaktärer samtidigt.

Även fast jag inte riktigt stödjer multi-boxing, att få 5 chain-lightnings på sig är inte så kul..

4 Jul 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Okej, jag ursäktar för att jag hade fel. Har för övrigt tagit reda på varför han vart bannad: Han wintradade och skaffade full s3 på alla 5 karaktärer.

Nivå 7 · Fuskare

Man drar ju 70 skit snabbt med 5 acc, på mindre än 1 månad tror jag.. (750kr) Sen säljer man dom? :D tjänar man mycket på det ? (asså man behåller en :)

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #26
↗ till inlägget

Man drar ju 70 skit snabbt med 5 acc, på mindre än 1 månad tror jag.. (750kr) Sen säljer man dom? :D tjänar man mycket på det ? (asså man behåller en :)

Nej det gör du nog inte, men 2 månader kanske. :)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej men man tjänar väll rätt mycket på det? :)
6 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej men man tjänar väll rätt mycket på det? :)

Mmm om du får dom sålt utan att åka dit.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in