Hoppa till innehåll

En Pojke Snor Bröd


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

<Wall of Text>

Inte direkt, religionen har mer fel än rätt, och vetenskapen har mer rätt än fel, då vetenskapen baserar sig på logik och uträkningar medans religion baserar sig på en bok.

 

Först och främst är den inte menad att frambringa våld, utan det är människan som är idiotisk och bryter mot deras egna regler. ( <3 på Buddhisterna och deras munkar som fortfarande följer deras religion i rätt väg. )

 

Hur vet du också att Religion är baserat på lögn? Jag är troende även fast jag inte tror på allt som står i bibeln, och jag ignorerar ABSOLUT inte ren fakta och logik, så lägg ner dina fördomar.

EDIT: Jag kan inte stava.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ibland så undrar man vad människor har innanför pannbenet.

Detta är ju idioti, han var 8 år, får ett sådant straff...Man skulle hänga dom som accepterar sånt här.

Det är ju bara en 8-åring, han tänker ju inte, han vet inte vad som är rätt eller fel, och sådant straff för en oförstående 8-ring är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

svära: inte olagligt

sno saker: olagligt

därför ska han straffas och inte jag. och dessutom, om han gått fri från stölden hade han förmodligen börjat sno dyrare saker hela tiden, efter några år skulle han väl sno en bil

 

Och en 8 åring kan ju säkert förstå action and consequence.

 

Om du stödjer det där straffet är du en idiot.

 

@Garone:

Hur vet du också att Religion är baserat på lögn? Jag är troende även fast jag inte tror på allt som står i bibeln, och jag ignorerar ABSOLUT inte ren fakta och logik, så lägg ner dina fördomar.

 

Jag kan rada upp en:

De som hittar på en religion får makt

 

och att inte förglömma:

Det finns hundratals, om inte tusentals, religioner som påstår sig ha rätt. Intressant? Det är som att säga

 

-Jorden skapades av en fisk.

-Jorden skapades inte av en fisk.

 

OCH BÅDA HAR RÄTT! :D

 

Angående fördomar, det är knappt en fördom när det närmast är ett fakta, många religiösa skiter gärna fullständigt i allt vetenskapen säger, bara för att det säger emot deras barnsagor, det är ignorans.

 

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

j*vla pack... en å årig liten pojke.. varför kan de inte ba spränga sej sj*vla lite fortare så vi slipper dom.... fuck iraq, up the U.S!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt, om man snor så ska dom skära av handen men står det nåt om att köra över handen med en bil? Och det där får man fortfarande inte göra mot ett barn som inte vet bättre. Och det sättet ni talar verkar som om ni tycker att det är okej att man snor. Vill man inte ha sin hand avskuren av ett svärd (inget annat) snor man helt enkelt inte.

 

så du menar att om man är fattig och håller på att svälta ihjäl så ska man inte få nån mat?jag tycker att man ska få mat hur man än gör för att få det typ.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt, om man snor så ska dom skära av handen men står det nåt om att köra över handen med en bil? Och det där får man fortfarande inte göra mot ett barn som inte vet bättre. Och det sättet ni talar verkar som om ni tycker att det är okej att man snor. Vill man inte ha sin hand avskuren av ett svärd (inget annat) snor man helt enkelt inte.

 

så du menar att om man är fattig och håller på att svälta ihjäl så ska man inte få nån mat?jag tycker att man ska få mat hur man än gör för att få det typ.

 

Asså, har ni nåt problem. Kan ni inte läsa min inlägg innan ni börjar fråga era frågor?

 

Det är därför vi muslimer ger pengar till dom fattiga. Och även om vi inte skulle ge till dom fattiga så finns det ärliga saker att få mat på. Så du menar om en fattig människa bryter sig in i ditt hus och snor mat och pengar från dig skulle du säga att det var okej för att han är fattig? Och jag har sagt det i varje inlägg jag postat här. Notera den här gången. DET ÄR INTE OKEJ ATT GÖRA SÅ PÅ ETT BARN.

 

Mindtvistah (eller whatever du nu heter), så du tror att Big Bang bara poppade upp från ingenstans och så blev jorden till sen kom människorna från ingenvart också eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt, om man snor så ska dom skära av handen men står det nåt om att köra över handen med en bil? Och det där får man fortfarande inte göra mot ett barn som inte vet bättre. Och det sättet ni talar verkar som om ni tycker att det är okej att man snor. Vill man inte ha sin hand avskuren av ett svärd (inget annat) snor man helt enkelt inte.

 

så du menar att om man är fattig och håller på att svälta ihjäl så ska man inte få nån mat?jag tycker att man ska få mat hur man än gör för att få det typ.

 

Asså, har ni nåt problem. Kan ni inte läsa min inlägg innan ni börjar fråga era frågor?

 

Det är därför vi muslimer ger pengar till dom fattiga. Och även om vi inte skulle ge till dom fattiga så finns det ärliga saker att få mat på. Så du menar om en fattig människa bryter sig in i ditt hus och snor mat och pengar från dig skulle du säga att det var okej för att han är fattig? Och jag har sagt det i varje inlägg jag postat här. Notera den här gången. DET ÄR INTE OKEJ ATT GÖRA SÅ PÅ ETT BARN.

 

Mindtvistah (eller whatever du nu heter), så du tror att Big Bang bara poppade upp från ingenstans och så blev jorden till sen kom människorna från ingenvart också eller?

 

asså jag börjar bli trött på dig(även om du frågade Mindtwistah) för var kom du ifrån då??? och desutom kom människorna från apor som kommer från fiskar som har vidarutvecklas!!!!! du kanske borde börja läsa historia och biologi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt, om man snor så ska dom skära av handen men står det nåt om att köra över handen med en bil? Och det där får man fortfarande inte göra mot ett barn som inte vet bättre. Och det sättet ni talar verkar som om ni tycker att det är okej att man snor. Vill man inte ha sin hand avskuren av ett svärd (inget annat) snor man helt enkelt inte.

 

så du menar att om man är fattig och håller på att svälta ihjäl så ska man inte få nån mat?jag tycker att man ska få mat hur man än gör för att få det typ.

 

Asså, har ni nåt problem. Kan ni inte läsa min inlägg innan ni börjar fråga era frågor?

 

Det är därför vi muslimer ger pengar till dom fattiga. Och även om vi inte skulle ge till dom fattiga så finns det ärliga saker att få mat på. Så du menar om en fattig människa bryter sig in i ditt hus och snor mat och pengar från dig skulle du säga att det var okej för att han är fattig? Och jag har sagt det i varje inlägg jag postat här. Notera den här gången. DET ÄR INTE OKEJ ATT GÖRA SÅ PÅ ETT BARN.

 

Mindtvistah (eller whatever du nu heter), så du tror att Big Bang bara poppade upp från ingenstans och så blev jorden till sen kom människorna från ingenvart också eller?

 

asså jag börjar bli trött på dig(även om du frågade Mindtwistah) för var kom du ifrån då??? och desutom kom människorna från apor som kommer från fiskar som har vidarutvecklas!!!!! du kanske borde börja läsa historia och biologi

 

Apor utvecklades inte från 'fiskar', utan bakterier som levde i vattnet. ( Notera, det var väldigt långt emellan de stadierna. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För i h*lvete skicka Maffian och skjut ner som s*tans "människorna"!!

Då sjunker vi ju ner till deras nivå, och även lägre. För de mördade ju aldrig pojken.

 

Undrar också, vad får dig att tro Maffian skulle vilja göra det? Maffian är ingen slags polis/FBI om du tror det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Exakt, om man snor så ska dom skära av handen men står det nåt om att köra över handen med en bil? Och det där får man fortfarande inte göra mot ett barn som inte vet bättre. Och det sättet ni talar verkar som om ni tycker att det är okej att man snor. Vill man inte ha sin hand avskuren av ett svärd (inget annat) snor man helt enkelt inte.

 

så du menar att om man är fattig och håller på att svälta ihjäl så ska man inte få nån mat?jag tycker att man ska få mat hur man än gör för att få det typ.

 

Asså, har ni nåt problem. Kan ni inte läsa min inlägg innan ni börjar fråga era frågor?

 

Det är därför vi muslimer ger pengar till dom fattiga. Och även om vi inte skulle ge till dom fattiga så finns det ärliga saker att få mat på. Så du menar om en fattig människa bryter sig in i ditt hus och snor mat och pengar från dig skulle du säga att det var okej för att han är fattig? Och jag har sagt det i varje inlägg jag postat här. Notera den här gången. DET ÄR INTE OKEJ ATT GÖRA SÅ PÅ ETT BARN.

 

Mindtvistah (eller whatever du nu heter), så du tror att Big Bang bara poppade upp från ingenstans och så blev jorden till sen kom människorna från ingenvart också eller?

 

För i h*lvete, sluta! Kan du inte bara sluta att snacka skit om saker du inte ens läst upp?? Titta i en evulotionsbok eller faktabok om universum åtminstonde en enda gång, så hittar du detaljerad info om hur universum, Big Bang, Människan, Jorden och allting annat din religösa lilla hjärna inte kan få in skapades!

 

Det är just det här som gör mig förbannad, troende människor som fortsätter att prata på om sina barnsagor och skiter totalt i forskning, fakta och logik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...