Hoppa till innehåll

En Pojke Snor Bröd


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Mindtwistah

Men, svara istället på frågan. Jag bad inte om information om Big Bang jag frågade vem skapade Big Bang.

Umm.. läs igenom mitt inlägg så hittar du svaret på frågan O.o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Well, "problemet" med dig Mindtwistah är att du inte alls respekterar att folk tror. Utan du försöker konvertera dem och ignorerar och gör narr av alla deras synpunkter. Själv så respekterar jag och förstår att så många tror på utvecklingsteorien osv. Jag tror själv på många vetenskapiska punkter pga att jag inte tror 100% på bibeln.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Nej, ämnet har helt flippat ur och jag känner inte för att forsätta gå offtopic. Case Closed?

ämnet borde flyttats till debat forumet istället

 

Finns redan en liknande tråd där, om religion.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att straffa en 8:a åring på detta sätt är FEL även inom Islam. Dem som gjorde detta kommer hamna i h*lvetet. Iran har vissa regler som är förbjudet inom Islam. Tillexempel att tvinga kvinnor att ha slöja på sig, det är en kvinnas eget val att välja om han ska ha slöja eller inte och inte landets regler. En sån liten pojke ska inte straffas på det här sättet. Det högsta straffet som den här pojken ska behöva betala är att dem hämtar hans föräldrar som får betala brödet sen får föräldrarna prata med pojken.

iran=h*lvete de gör allt i islam's namn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att straffa en 8:a åring på detta sätt är FEL även inom Islam.

"As to the thief, male of female, cut off his or her hands. A punishment by way of example, from Allah, for their crime" (Surah al-Ma'idah, 38). - Koranen :)

 

Tragiskt att en religion som var tänkt att vara fin blev förstörd.

Vilka är bakom att Islam är som det är idag då? Jo, nazikapitalisterna i Washington, London och Paris.

 

Islams regler är fantastiska.. dock så lär jag kommentera

"Tragiskt att en religion som var tänkt att vara fin blev förstörd."

 

det finns ingen bra religion, bara en ursäkt för att kontrollera folk.

 

Du ska veta att Iran inte är arabiskt :angry: :angry:

Iran skulle levt på arabernas kultur om du accepterade Islam från början,

men dem gjorde inte det, dem vet ingenting om Islam dem tröga idioterna.

Som om inte regeringen har gjort något brott där, ska dem inte straffas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aldrig

Exakt, om man snor så ska dom skära av handen men står det nåt om att köra över handen med en bil? Och det där får man fortfarande inte göra mot ett barn som inte vet bättre. Och det sättet ni talar verkar som om ni tycker att det är okej att man snor. Vill man inte ha sin hand avskuren av ett svärd (inget annat) snor man helt enkelt inte.

 

så du menar att om man är fattig och håller på att svälta ihjäl så ska man inte få nån mat?jag tycker att man ska få mat hur man än gör för att få det typ.

 

Asså, har ni nåt problem. Kan ni inte läsa min inlägg innan ni börjar fråga era frågor?

 

Det är därför vi muslimer ger pengar till dom fattiga. Och även om vi inte skulle ge till dom fattiga så finns det ärliga saker att få mat på. Så du menar om en fattig människa bryter sig in i ditt hus och snor mat och pengar från dig skulle du säga att det var okej för att han är fattig? Och jag har sagt det i varje inlägg jag postat här. Notera den här gången. DET ÄR INTE OKEJ ATT GÖRA SÅ PÅ ETT BARN.

 

Mindtvistah (eller whatever du nu heter), så du tror att Big Bang bara poppade upp från ingenstans och så blev jorden till sen kom människorna från ingenvart också eller?

 

För i h*lvete, sluta! Kan du inte bara sluta att snacka skit om saker du inte ens läst upp?? Titta i en evulotionsbok eller faktabok om universum åtminstonde en enda gång, så hittar du detaljerad info om hur universum, Big Bang, Människan, Jorden och allting annat din religösa lilla hjärna inte kan få in skapades!

 

Det är just det här som gör mig förbannad, troende människor som fortsätter att prata på om sina barnsagor och skiter totalt i forskning, fakta och logik.

 

ASSÅ VAD f*n HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA, JAG FRÅGADE DIG VEM SKAPADE BIG BANG. Svara på min fråga!

 

Din koran påstår att Allah skapade big bang, vilket är helt ologiskt.

Gud skapade jorden och universum, big bang har aldrig funnits, helt ologiskt som sagt.

 

 

varför skulle kristendom vara den rätta då???????? det finns över 1000 relioner måste då kristendomen vara den rätta ?vaför inte hinduism eller buddism??????
För att flest människor är kristna, och har man haft kontakt med den helige ande vet man.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vi inte gå tillbaks till ämnet?

Jag tycker detta är helt....... Jag vill inte uttrycka mig här på forumet, men det är ju helt... FAAN asså, det är INTE detta islam står för hoppas jag, för jag har nämnligen lärt mig att det är OK att vara inom islam!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...