Golden Sun Mackan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Tjenare jag har fastnat! Jag spelade 3 timmar utan att komma vidare! :cry: :cry: ! 1. Jag är i Alhafra och har besegrat piraterna. Hur får jag bort stenen på masten. Jag har klarat allt annat jag hittar även air:s rock! 2. Piers stack ju till kibombo! Hur och när kommer jag dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 f*n, skriv inte samma sak tre gånger!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Draghon, du har för f*n rätt: jag har sätt den här frågan SKIT många gånger!!! Golden Sun Mackan, KOLLA PÅ DOM ANDRA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Draghon, du har för f*n rätt: jag har sätt den här frågan SKIT många gånger!!! Golden Sun Mackan, KOLLA PÅ DOM ANDRA!!! Du ska inte säga nått..... Du spammar minst lika mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Vad f*n snackar du om!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Det du skrev att Draghon hade rätt ÄR spam, du kan ju skicka pm istället för att hålla på och bara försöka få poäng.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Tråd låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Det du skrev att Draghon hade rätt ÄR spam, du kan ju skicka pm istället för att hålla på och bara försöka få poäng.. Vad gör du själv då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg