Jag åkte dit idag.det var kul :D !
Bada,med Klassen?
Vilken tur att du överlevde. :)förut slog jag mig i sidan så jag svimma o drugnkna jag var under vattnet hela tiden när vi skulle gå såg lärarna mig liga i vattnet
Vi har badat några gånger.Igår till exempel.
HAHAHAHAHA VI BADAR VARANNAN VECKA
hmm vi får aldrig... :angry:
Nej men klorin är inte bra för mig(Imaginary @ 23/03-2004 20:51:42)(0013 @ 23/03-2004 20:39:12)(Silver Star @ 23/03-2004 18:39:42)Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
Har du aldrig badat i en vanlig bassäng 0013?
Och ajg e itne dum :angry:
Nej men man kan säga så.
Och när jag badar i dom där grejerna så får jag utslag. Så jag sitter häldre framför datorn
Är du allergisk?
stackars dig! :(
bara på klassresor brukar vi göra det..
Live And Learn! Jag gillar inte att bade i söt, eller salt vatten heller. Så jag gillar inte att bada. Så det är nog inte så farligtstackars dig! :(
nehe ok...jag har glasögon och det får man osså LIVE AND LEARN TOO! dem brukar nämligen reat mig för glasögonorm...
Vi går och badar ofta men då ska vi alltid träna på att simma men sen blir det lek stund
vi brukar aldrig göra något med klassen för vi har nada i klasskassan. :(SKa ni eller har ni badat med klassen nån gång.
Imorn ska vi till borås badet :D :D
1 gång om året
Jag får ont i ögonen av klorin :angry:Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
det ingår i våra idrotts betyg att kunna simma, så nåra gånger varje termin badar vi på gympan och ibland badar vi på friluftsdagar
ibland händer det ;)
Välkommen i klubben.(Kanji-Thoridahs @ 10/04-2004 10:11:57)Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
Jag får ont i ögonen av klorin :angry:
Mina öron gör ochså ont
Jag brukar ha simglasöggon!(0013 @ 10/04-2004 16:37:21)(Kanji-Thoridahs @ 10/04-2004 10:11:57)Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
Jag får ont i ögonen av klorin :angry:
Välkommen i klubben.
Mina öron gör ochså ont
Det kostar hos mig 25kr.