SKa ni eller har ni badat med klassen nån gång.
Imorn ska vi till borås badet :D :D
SKa ni eller har ni badat med klassen nån gång.
japp, flera gånger, det är kul
Vi badar aldrig i vår skola..
Jag får bada varje fredag om jag vill
Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
du sitter väl häldre framför datorn... :lol: B)Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
Har du aldrig badat i en vanlig bassäng 0013?Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
Och ajg e itne dum :angry:
Jag badar en gång per termin i min skola
VI kanske badar 2.fast bara en på borås eller nåt annat större bad.vi var där förra året.det var jätte kul.
vår skola är fattig så vi får gå till badet en skit bad det kostar 10 kr att gå in o alt är rostat där skit bad bara en gång om året går vi till sydpolen där är det kul
Nej men man kan säga så.(Silver Star @ 23/03-2004 18:39:42)Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
Har du aldrig badat i en vanlig bassäng 0013?
Och när jag badar i dom där grejerna så får jag utslag. Så jag sitter häldre framför datorn
Är du allergisk?(0013 @ 23/03-2004 20:39:12)(Silver Star @ 23/03-2004 18:39:42)Är Ru Dum???!!! Aldrig att jag hoppar i det klorin vattnet.
Har du aldrig badat i en vanlig bassäng 0013?
Nej men man kan säga så.
Och när jag badar i dom där grejerna så får jag utslag. Så jag sitter häldre framför datorn
Badar med klassen gör väl dom flesta eller? Åker ni aldrig till simhallen eller något sånt? Det gör vi ganska ofta..
förut slog jag mig i sidan så jag svimma o drugnkna jag var under vattnet hela tiden när vi skulle gå såg lärarna mig liga i vattnet
ja men då drunka du ju inte! du dog ju inte!
Ja brukar simma me skolan 3g per termin
det e skit tråkigt att bada med klassen
vi har åkte till lerum en gång i femman! <_<SKa ni eller har ni badat med klassen nån gång.
i fyran åkte vi till badhuset varje måndag, numera inte så ofta men det händer att vi åker till paradisbadet i övik då och då.
Hej!
Vi åker aldrig och badar med klassen, eftersom inte alla kan simma.
Förnärmad simmare
detsamma som jonas sa! vår lärare e rädd för att vi ska drunkna, men det har afktiskt hänt så det e väl kanske itte så kontstigt att han e orolig!
Förnärmad simmare
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in