Jag skulle vilja lära mig HTML. Antingen kan man ge mig en BRA sida eller säga det manuellt
Kan Nån Lära
Kolla in på http://www.w3schools.com/html/default.asp, fast den är ju på engelska... :D
Eller så kna ju jag lära dig... :rolleyes:
vad e HTML för nåt?
Proggramerings språk, man använder det för att göra hemsidor med, tex. den här hemsidan... :Pvad e HTML för nåt?
jaha ok...
Menar du fuska? Nä forum är PHP.(Putte @ 24/03-2004 17:00:16)vad e HTML för nåt?
Proggramerings språk, man använder det för att göra hemsidor med, tex. den här hemsidan... :P
Jag fattade inte Engelskan trots att jag är 36,5% engelsk :angry: Så kan du lr nån annan lära mig :rolleyes:Kolla in på http://www.w3schools.com/html/default.asp, fast den är ju på engelska... :D
Eller så kna ju jag lära dig... :rolleyes:
Man använder php script till forummet för att göra alla funktioner, men designen är med HTML! :P :D(MetaDragon @ 25/03-2004 16:07:48)(Putte @ 24/03-2004 17:00:16)vad e HTML för nåt?
Proggramerings språk, man använder det för att göra hemsidor med, tex. den här hemsidan... :P
Menar du fuska? Nä forum är PHP.
Jaha okej :D Men jag säger till om det jag fattar vad dom menar på nån av tomas1:s sidor annars ber jag nån säga. Vad menas med sidans huvud?
Visst, vi kan ta det I pm imorgon. Ska sova nu... :)
Min sida är gjord enbart i Notepad, det är skoj med HTML.
Du kan kolla boken "Lättpocket: Att göra en egen hemsida" Av Jesper Ek! Den lärde jag mig ifrån!
HTML är väl svårt?
Nja sådär...HTML är väl svårt?
Det är kul men lite medlesvår :D
Är det nån som vet om man kan göra det i word för i notepad kan man inte so
para som .htm eller .html? Förresten hur gör man för att få en sid-navigation?
HTML är ett newb-språk. Även fast alla använder det. Först lär ni er basic HTML sen lär ni er PHP, ASP, Javascript och såna språk.
Det går visst att spara som html i notepad, skriv bara namnet.html!Är det nån som vet om man kan göra det i word för i notepad kan man inte so
para som .htm eller .html? Förresten hur gör man för att få en sid-navigation?
Jaha okej men hur gör man en sid-navigation?
vad är det?
d fanns en skitbra sida ja kunde förut... (hade den på favoriter innan ja formatera om den) men har glömt :(
Alltså så att det finns fler än en sida på hemsidanvad är det?