Hoppa till innehåll

Min Hemsida


KuroKaktus
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Mindtwistah

lol, brast ut i skratt när jag såg den xD

Det där är ju ingen hemsida! Det där är en exempelkod på basics till en hemsida taget från vilken "Lär dig göra en hemsida"-bok som helst!

Den har inga länkar heller! Det är bara en mening med text, upplagd på internet.

Och du kan väl åtminstonde stava rätt? Hälften av alla ord i din "hemsida" är ju felstavade..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag gjorde en hemsida idag och ville bara visa den för fuska.

 

Länk: jacobb

 

Komentera gjärna men kom inte med synpungter som denna sida suger och sånt det är min första sida.

Vad exakt vill du att vi ska kommentera? Sidan är hur simpelt som helst. Ett tips är dock att inte använda färger hursomhelst, utan gör så att de matchar varandra... för just nu får jag ont i ögonen av det du visar upp.

 

Visar man upp något så ska man åtminstone ha lagt ned mycket tid på arbetet, vilket bör synnas, annars blir det bara ointressant för besökaren. Min syn på saken är att det är lite för tidigt för dig att visa upp en webbsida. Men jobba på och kom tillbaka senare när du åtminstone har en egen någorlunda hyffsad design och någorlunda bra uppbyggd innehåll.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

VAd är meningen med sidan?

Jag kan göra en sån här sida på 5 sekunder.

Men som MovieMe sa vi får se det från den ljusa sidan, det är inte FreeWebs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

VAd är meningen med sidan?

Jag kan göra en sån här sida på 5 sekunder.

Men som MovieMe sa vi får se det från den ljusa sidan, det är inte FreeWebs.

 

Jag vill ha bevis tack.

 

jacob - Använd bilder och länkar och sånt. då ser den lyxigare ut.

Gör bara en ny fil till "information.html eller något. Sedan så lägger du in den där du har den.

Lätt som en plätt.

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Japp här är den, den tog exakt 1 min o 36 sek att göra.

 

post-11023-1214487563_thumb.jpgJag orkade inte hålla på med servern och att lägga in på massa webb hotel så jag tog en bild istället.

Redigerat av Logfan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...