Hoppa till innehåll

Är Det Sant?


smiffy

Rekommendera inlägg

Nej dom har faktiskt mappar i datan, den heter ".jagex_cache_32"

 

Om du går in på "Min Dator" Sen hårddisk "(C:)", sen om det inte står där direkt så får du kanske gå in på "Mina Program" eller något sånt.

 

Men det är liksom inget virus...

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej dom har faktiskt mappar i datan, den heter ".jagex_cache_32"

 

Om du går in på "Min Dator" Sen hårddisk "(C:)", sen om det inte står där direkt så får du kanske gå in på "Mina Program" eller något sånt.

 

Men det är liksom inget virus...

 

:lol:

vad gör mappen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej dom har faktiskt mappar i datan, den heter ".jagex_cache_32"

 

Om du går in på "Min Dator" Sen hårddisk "(C:)", sen om det inte står där direkt så får du kanske gå in på "Mina Program" eller något sånt.

 

Men det är liksom inget virus...

 

:lol:

vad gör mappen?

 

Jag vet inte riktigt, men du kanske märker att det laddar väldigt mycket första gången du laddar rs, det är för att du ska ha alla mappar.

Mappen innehåller:

 

Arcanistsmulti

Bouncedown

loginapplet

minerdisturbance

rsmap

runescape

shatteredplans

solknight

terraphoenix

torquing

wizardrun

random.dat

 

Fast det är nog alla spel jag spelat när jag var på Funorb, så den innehåller nog

bara loginapplet, rsmap,runescape och random.dat i din fil om du inte varit på Funorb..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej dom har faktiskt mappar i datan, den heter ".jagex_cache_32"

 

Om du går in på "Min Dator" Sen hårddisk "(C:)", sen om det inte står där direkt så får du kanske gå in på "Mina Program" eller något sånt.

 

Men det är liksom inget virus...

 

:lol:

 

vad gör mappen?

 

Jag vet inte riktigt, men du kanske märker att det laddar väldigt mycket första gången du laddar rs, det är för att du ska ha alla mappar.

Mappen innehåller:

 

Arcanistsmulti

Bouncedown

loginapplet

minerdisturbance

rsmap

runescape

shatteredplans

solknight

terraphoenix

torquing

wizardrun

random.dat

 

Fast det är nog alla spel jag spelat när jag var på Funorb, så den innehåller nog

bara loginapplet, rsmap,runescape och random.dat i din fil om du inte varit på Funorb..

 

men då borde du väll fått cookis istället....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej dom har faktiskt mappar i datan, den heter ".jagex_cache_32"

 

Om du går in på "Min Dator" Sen hårddisk "(C:)", sen om det inte står där direkt så får du kanske gå in på "Mina Program" eller något sånt.

 

Men det är liksom inget virus...

 

:lol:

 

vad gör mappen?

 

Jag vet inte riktigt, men du kanske märker att det laddar väldigt mycket första gången du laddar rs, det är för att du ska ha alla mappar.

Mappen innehåller:

 

Arcanistsmulti

Bouncedown

loginapplet

minerdisturbance

rsmap

runescape

shatteredplans

solknight

terraphoenix

torquing

wizardrun

random.dat

 

Fast det är nog alla spel jag spelat när jag var på Funorb, så den innehåller nog

bara loginapplet, rsmap,runescape och random.dat i din fil om du inte varit på Funorb..

 

 

tack :D

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt. Jagex mappen är till för att kunna spela RuneScape. RuneScape lägger automatiskt in mappen och lite filer på systemdisken. Man laddar automatiskt ner spelet för att kunna spela det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den innehåller allt som du kan tyckas behöva när du spelar RuneScape som en Login function och Nej den kan inte sparas som en cookie eftersom att cookies använder man när man sparar ett lösenord på en sajt...

 

Sen när du loggar in på en membersworld så laddar den ner fler filer till mappen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad konstiga svar alla ger.

 

Mappen fins till för att kuna spela RS, d,v,s se grafiken o.s.v.

Du kan ta bort mappen, men nästa gång du spelar RS så finns mappen där igen.

Men ditt lösenord eller information om ditt account sparas inte där, utan i en s.k cookies.

Men ditt lösenord syns inte direkt om du kollar på cookies.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...