Jag har tänkt att sommarjobba till sommaren och jag har hört att det kan vara bra om man "söker" tidigt. Så du undrar jag om någon har något tips, något jobb som kan vara kul..
Sommarjobb
Jobba på soptipp :P
Ja, det luktar säkert jätte gott i sommarvärmen :P.. Nä någon kanske har lite seriösare inlägg? ;)
7.eleven? mcdonalds?
Äh jobba på Gb glass då får du en tusenlapp på en vecka det fick jag iallafall
ja plokade tomater och fick 800 i veckan...de e ganska mycket!
Nämen min kompis brorsa sommarjobbade där och fick 18 000kr + att han hittade saker som han kunde använda :DJa, det luktar säkert jätte gott i sommarvärmen :P.. Nä någon kanske har lite seriösare inlägg? ;)
Aldrig haft det.
jag jobbade på plåtslageri och fick 400om dagen... så det kanske är något om du är ute efter pengar :)
Måste man vara 15 för att sommarjobba lr?
Min mamma säger det iallafall :P
400 hundra om dagen? Det är inte alls illa.. Va det hos nån du kände? Vad fick du göra där?jag jobbade på plåtslageri och fick 400om dagen... så det kanske är något om du är ute efter pengar :)
Hej!
Jag tycker att du ska sommarjobba på Mc Donalds.
jag har frågat många gånger på mcdonalds, och dom säjer allt man måste vara över 15. så ni vet de.Hej!
Jag tycker att du ska sommarjobba på Mc Donalds.
burger king! fast det kan va rätt stressigt så ni vet!!! hehe
det beror väl på vad man ska göra? :huh:Måste man vara 15 för att sommarjobba lr?
Min mamma säger det iallafall :P
jag fick inte göra så mkt.. jag behövde typ bara lata mig :) fast iofs var det låg säsong så dom hade inte så mkt o göra själva..(j0hn @ 24/03-2004 16:13:53)jag jobbade på plåtslageri och fick 400om dagen... så det kanske är något om du är ute efter pengar :)
400 hundra om dagen? Det är inte alls illa.. Va det hos nån du kände? Vad fick du göra där?