💬
Logga in
Fuska.se

Barnterrorist

24 svar · startad

Moderator
↗ till inlägget

Som sagt, det finns många pistoler som är sådär långa. Det är ju vanligt av terrorister att använda barn. Pappan kan ha gett barnet pistolen för att få det att se ut som att barnet bara leker med sina låtsasvapen, men sen tar pappan pistolen och kapar planet.

Vakterna hade all rätt att ta ifrån honom leksakspistolen, man kan aldrig vara för försiktig. T.ex, chansen att flygplansinstrumenten påverkas av mobiltelefoner är minimal, faktiskt mindre än 1%, fast dem förbjuder ändå att man ska ha mobilen på. Varför? Därför att man aldrig kan vara för försiktig, särskilt när det kan handla om 1000+ personers liv.

Ok, det blir löjligt om du vill begå ett terror dåd i låt oss säga Sverige, varför inte köpa ttvå gamla bilar (paketbilar) fylla till bredden med något högexplosivt material, och köra om bord på Viking eller Silja och spränga mitt på östersjön? Vem kollar vad man har i bilarna, eller tåg plasera en sprängladning på en bro mitt i natten och spräng bron precis inan tåget kommer så är saken biff.

Min poäng är att det är lätt att terorisera om man vill, men att ha en sådan bevakning på flygplatserna som det är nu är bara löjligt, om terorristerna vill terorisera något eller någon i Sverige så byter de bara mål till något mindre bevakat.

Soad_token

Knark

Hahahahha, jag skrattar ihjäl,!

hehe så kan det gå!

Det var det dumaste och roligaste jag läst idagXD Men dom gjorde ju bara sitt jobb:P

Hur f*n tänker folk egentligen? Idag stoppar de ju t.o.m. folk med långt skägg i tullen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in