💬
Logga in
Fuska.se

Dissa Snyggt ?

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan !

Har en tjej för mycket just nu .. Och måste välja bort en av de.

Men någonn har lite tips på hur man dissar snyggt ?

De bor ganska långt ifrån mig så kom inte med nåt skicka blommor förslag.

Tack.

Mvh // Pc

Nivå 0 · Nykomling

bästa sätter är ansikte mot ansikte, ett bra sätt är: bjud på en middag... ha en ros på bordet och berätta att du älskar någon annan och tyvärr beklagar sorgen eller att ta längre 'distans' dag för dag

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Hejsan !

Har en tjej för mycket just nu .. Och måste välja bort en av de.

Men någonn har lite tips på hur man dissar snyggt ?

De bor ganska långt ifrån mig så kom inte med nåt skicka blommor förslag.

Tack.

Mvh // Pc

Eller något i den stilen. Tack endå.

Senast ändrad:

be den ene dra åt h*lvete, alternativt kan du förklara det, och hur du känner, vilket oftast är något lättare utan konsekvenser än det första :)

Nivå 0 · Nykomling

Ja, säg som det är helt enkelt. Men om du har svårt för det kan du ju ta mer 'distans' dag för dag, som Tygger sa.

23 Jun 2008

Fejka en video där en av dem kn*llar nån, den skickar du den till en av dem med ett brev och en lapp där det står "Dra åt h*lvete j*vla slampa" eller liknande. Komplicerat, men det är en jättesnygg diss enligt mig.

Nivå 0 · Nykomling

Det ska vara snyggt, och erfaret, jag är den rätta personen att fråga.

Säg: Jag gillar dej inte längre, jag är inte ledsen alls, jag bara är överjävligt kåt i en annan brud.

2 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Någon annan får ta hand om mina rester ;)

3 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

säg inget alls-,- låt henne förstå de själv

4 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

är inte det lite väl elakt-,-

5 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

bästa sätter är ansikte mot ansikte, ett bra sätt är: bjud på en middag... ha en ros på bordet och berätta att du älskar någon annan och tyvärr beklagar sorgen eller att ta längre 'distans' dag för dag

Han är ingen miljonär på 27 år som bor i New York och upptäckt någon annan helt plötsligt och måste göra allt fint och komplicerat. :P

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling Knark

Gå fram , Säg:Jag är kär i en annan, hejdå! (Så snabbt du kan!)

6 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

skicka ett sms! tyvär så har ja en annan. Srry

9 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag hade en tjej för ett tag sen som jag tröttnade på. Vi hade varit ihop i nästan ett år så det var rätt svårt. Jag skrev på msn till henne att jag ville fortfarande vara kompisar och allt det där. Jag skämdes som as eftersom msn är jävligt fegt, men jag fick det iallafall överstökat : ) Om du inte vill göra någon stor grej av det men ändå vara lite gentleman kan du ju testa...?

14 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag vet inte... det bästa är nog att säga sannigen. eller så kan du säga att "det inte funkar på distans, det kommer aldrig att hålla. tyvärr."

Senast ändrad:

24 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

indeed men tycker i såfall att ringa är bättre än msn <_<

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Folk kan ju tro att "PC" är en player...

Vilket inte är bra. :)

& då kan det dessutom uppstå världens krig mellan dom 2, så mitt råd är att säga till henne att du vill prata med henne en dag.

Sen när båda ni är där, på den platsen ni ska träffas på. Eller liknande, säg det bara..

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in