Hoppa till innehåll

Vad Saknar Du Mest Här På Fuska.se


Gäst ADRIAN_93
 Dela

Rekommendera inlägg

Gamla uvar, som NesseN

Jah NesseN har man inte sett på länge...

 

NesseN = pollenallergi

 

Men jo det gamla fuska för ca. 2-3 år sedan skulle inte sitta fel.

 

eeh, är det samma person?

varför har han bytt namn???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 173
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gamla uvar, som NesseN

Jah NesseN har man inte sett på länge...

NesseN = pollenallergi

 

Men jo det gamla fuska för ca. 2-3 år sedan skulle inte sitta fel.

 

eeh, är det samma person?

varför har han bytt namn???

 

Ja jag är nästan helt säker på det.

Varför ? Fråga vettja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oztown, saknar det gamla forumet ganska mycket också.

 

Innan det var massa kaxiga P11, P12 och P13, själv var jag ju också P13 men visst jag var inte som P12orna är nu, typ tror att dem är viktigast här i forumet. För en sak ska jag säga er, det är ni inte! Har ju slutat vara här på grund av allt spam och anti-sociallitet. Det var mycket mer socialt innan alla P12or som tror sig så grymt mycket kom in här och gjorde om detta till fuska.nu

 

Admin vet väl säkert vad han gör, men göra nya lättare regler? Speciellt när alla dessa spammers har flyttat in.

 

Detta är bara min åsikt, många av moderatorerna har ju lämnat crewet.

Admin kanske har tänkt på att fixa lite mer moderatorer med allt spam I forumet?

 

Det skulle verkligen behövas.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oztown, saknar det gamla forumet ganska mycket också.

 

Innan det var massa kaxiga P11, P12 och P13, själv var jag ju också P13 men visst jag var inte som P12orna är nu, typ tror att dem är viktigast här i forumet. För en sak ska jag säga er, det är ni inte! Har ju slutat vara här på grund av allt spam och anti-sociallitet. Det var mycket mer socialt innan alla P12or som tror sig så grymt mycket kom in här och gjorde om detta till fuska.nu

 

Admin vet väl säkert vad han gör, men göra nya lättare regler? Speciellt när alla dessa spammers har flyttat in.

 

Detta är bara min åsikt, många av moderatorerna har ju lämnat crewet.

Admin kanske har tänkt på att fixa lite mer moderatorer med allt spam I forumet?

 

Det skulle verkligen behövas.

Själv var jag ju också 13 funkar inte när man är ett år äldre.

Medlemmar här försöker alltid ha något och klaga över, jag minns då folk klagade över att modsen varnade för lätt.

Nu är det tvärtom, f*n som mod och ägare till ett forum betyder inte det att man ska limma sig fast på stolen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen har sagt att mods och ägare ska limma fast sig på stolen, eller jag har inte gjort det.

Men visst skulle det varit lite mindre spam om det skulle funnits fler moderatorer?

 

Fler moderatorer mer tid eftersom då är det oftast nån inne. Hur ofta kommer alla att vara ute samtidigt?

Kanske händer några gånger. Moderatorerna har ju också liv, just därför vi behöver fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar ett av dom första teman vi hade på sida, tror det hetta classic IPB eller nåt sånt, och jag inget emot att andra ser hur många varningar jag har, bryr mig knappt om någon snokar i min varningslogg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar ett av dom första teman vi hade på sida, tror det hetta classic IPB eller nåt sånt, och jag inget emot att andra ser hur många varningar jag har, bryr mig knappt om någon snokar i min varningslogg :P

Man kunde inte se den andres varnings logg, d.v.s anledning till att han fick varning o.s.v. Man kunde bara se hur många varningar han hade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...