Vart har debbat och politik tagit vägen nu då?
Förslag På Funktioner Samt Feedback På Ändringar På Fuska.se
de är i almännt ( inte subforum)
Så som du har lagt upp huvudforumet ser bra ut. Det skulle vara en bra grej att om en nyare konsoll kommer ut av ex. PlayStation så kan det äldsta PlayStation subforumet läggas i övriga konsoller då den inte är lika aktiv längre.
Jag vill även föreslå ett klistrat ämne i Datorer. Det skulle kunna vara så att bara en person får skiva inlägg (endast ett inlägg behövs). Man PMar helt enkelt den personen om något program och en beskrivning för det programet. Sen kan det läggas till i listan i inlägget (namnordning). Då ska det också bara vara seriösa program.
Tycker att det blir för rörigt i allmänt nu. :S
↗ till inläggetHåller med om det.det är bara bra att lekhörnan tog bort.
Fast istället för ps2 och ps3 spel. Ha som Playstation forum. Där man kan diskutera allt om playstation.
Likaså med nintendo och xbox.
Admin@ Hoppas att du har en bra plan..Forumet är totalt kasst, bara en massa röra....
Jag måste säga att Admin du borde ha fixat en länk i varje forum som det här berör, jag är mer eller mindre bara i bebatt delen eller i vuxensnack, vilket har gjort att jag totalt har missat det här förslagt. Jag tycker debatt borde få ett eget subforum i Allmänt.
Anledningen är att nu trillar debatt trådarna ner ett par sidor efter som folk inte skriver i dem konstant utan ibland kan be bli väldigt länga hopp mellan att folk skriver en vecka eller så. På det här sättet kommer de flesta debatter dö ut väldigt snabbt, vilket är synd då jag gillar långa och kompilserade debatter.
Nåja det va iaf min åsikt.
Soad_token
....varför har gamecube/xbox flyttas ner men inte playstation 2?.............
håller med kinaputt, forumet är en j*vla röra :S
håller med. admin kan du sluta förstöra hela forumet. xbox är ju minst lika populärt som ps2
Det är väl meningen att Allmänt forumet ska bli seriösare, tror jag. Det är ganska bra, det är nästa bara skräpinlägg där nu.
Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.
↗ till inläggetInse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.
Känns bra att Admin tar tag i sidan nu, Men han skulle dock inte fokusera på forumet detta året.
↗ till inläggetDet är ju nu det stora fallet bröjar ?↗ till inläggetInse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.
Känns bra att Admin tar tag i sidan nu, Men han skulle dock inte fokusera på forumet detta året.
↗ till inläggetTycker att det var mycket bättre förut...Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.
↗ till inläggetJag menar innan den nya uppdatering för någon dag sen. Sen var Fuska.se inte så j*vla mycket bättre förr i tiden som alla pratar om. Oztown och Big Orange var ju iochförsig roliga när de fanns.↗ till inläggetTycker att det var mycket bättre förut...Inse folk, sidan är kass, något måste göras. Det är ju exakt det som admin håller på med nu. Fattar inte hur ni kunde tycka att det var bättre innan.
Tycker dock farande att trådar som debatt faktiskt behöver ligga i ett eget subforum av den anledningen att trådarna trillar ner många sidor och glöms bort aldeles för snabbt...tanken är att när man debatterar ska man tänka efter ch ha något bevis att bygga sina teorier tankar på. Det blir mycket svårare jobbigare och mycket tråkigare när man måste leta efter trådarna hela tiden.
Soad_token
Lägg till en TF2 Server bland Spelservrarna. ;)
↗ till inläggetTycker dock farande att trådar som debatt faktiskt behöver ligga i ett eget subforum av den anledningen att trådarna trillar ner många sidor och glöms bort aldeles för snabbt...tanken är att när man debatterar ska man tänka efter ch ha något bevis att bygga sina teorier tankar på. Det blir mycket svårare jobbigare och mycket tråkigare när man måste leta efter trådarna hela tiden.
Soad_token
/agree
↗ till inlägget/indeedLägg till en TF2 Server bland Spelservrarna. ;)
Nooes! Varför tog du bort debattforumet?? :(
Hur ska jag nu kunna trakassera dem religösa? :/
*Gråter i ett litet hörn*
Admin varför inget svar? Du kan väll iaf skriva "läs inläggen återkommer" eller nåt?
Soad_token
Debattforumet försvann då diskussionerna kan föras i allmänt lika gärna. Detta då antalet "övriga"-forum skall minskas. Vill man delta i en "debatt"-tråd så kan man prenumerera på den ifall man tycker det är jobbigt att det är många trådar i allmänt.