Avslutad, Arako vinner :)
Sotw #2 [avslutad]
Arako GMV
zimens gmv
Arako FMR ;)
Lasiol
TecWizard
Lasiol
Fattar inte hur ni kan rösta på någon annan än Arako eller Zimens. IMO är det dom enda 2 som är värda att vinna.
Hur kan Lasiol ha fått så många röster? bara motion blur och en c4d + alldeles för mkt skärpa på rendern.
tyckte den var stilren och snygg. den snyggaste bilden behöver inte alltis va den svåraste att göra
Lasiol's var för kantig + för stor..
Burkens var helt klar finast :D
↗ till inläggetArako's hade enligt mig äckliga färger, det händer för mycket på bilden.Fattar inte hur ni kan rösta på någon annan än Arako eller Zimens. IMO är det dom enda 2 som är värda att vinna.
Hur kan Lasiol ha fått så många röster? bara motion blur och en c4d + alldeles för mkt skärpa på rendern.
TecWizard var snygg.
Zimens GMV
BurkeN gmv
Arako
Zimens bild hade snyggare effekter, men charizarden smälter inte riktigt in i dem eftersom att han står rakt ovanpå med undantag av lite glitter som ligger ovanför. Om spriten (eller spiriten, skit samma) hade varit längre ned under den dimmiga effekten hade den smält in bättre och det hade blivit mer djup. Texten hade fel färg också, passar inte med resten av bilden.
håller med Raptomex,händer för mycket på Arakos.Zimens hade vunnit om han hade haft en bättre bild,men nu fick istället TecWizard min röst.
EDIT!
Burkens.
↗ till inläggetDet är ju 4st?? här är min i normalstorlek.Ingen som röstar på TKOS? ;:
↗ till inläggetOm jag får fråga vad använder du när du gör dina bilder? Gimp eller? Jag rekommenderar att du köper Photoshop CS,2 eller CS3.↗ till inläggetDet är ju 4st?? här är min i normalstorlek.Ingen som röstar på TKOS? ;:
Läs även tutorials på grafik sidor, man lär sig ganska snabbt.