steemox Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 En moderator låste min tråd om CS, pga att han sa att det är olagligt att ge bort CS account, sant?..lol En moderator låste min tråd om CS, pga att han sa att det är olagligt att ge bort CS account, sant?..lol varför har detta inlägg anmälts? börjar bli trött på amatör sidor ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 En moderator låste min tråd om CS, pga att han sa att det är olagligt att ge bort CS account, sant?..lol En moderator låste min tråd om CS, pga att han sa att det är olagligt att ge bort CS account, sant?..lol varför har detta inlägg anmälts? börjar bli trött på amatör sidor ... mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Om moderatorn låste tråden så kontakta moderatorn om det är något du inte förstår. Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg