jag är aduman
förlåt så mycket då! det är min första gång, jag försöker göra mitt bästa. det står ju att man ska beskriva runt sin karakär för att få mera utfyllnad typ...
"Försök beskriva din omgivning så att alla får en mer detaljerad bild av det som utspelar sig."
jag vet att jag var lite väl länge utanför värdshuset, jag övervägde det fram och tillbaka en hel del kan jag säga... men det var någon som bestämde sig att låsa den tråden som handlade om gatan och skaran med folk och fram tills att de begav sig mot världshuset. men när jag skulle bege mig från gatan och in i världshuset så vart den tråden låst. jag funderade på att starta en ny tråd men då hade jag antalgligen blivit bannad för spam eller onödigt skapade av trådar.
jag skriver inte of topic som många andra roar sig med och jag rättar mina inlägg på stavfel ungefär 3 ggr per inlägg i skillnad mot vissa andra. men jag ska försöka tänka på stor bokstav också, så att herrn kan få färdigt sin best-seller roman så fort som möjligt utan att behöva anstränga sig.