Hoppa till innehåll

Rollspelscommuity


Firecracker
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Wow, det här såg ju skitkul ut! :) Som att skriva en bok tillsammans med andra i real-tid! :D Och jag älskar att skriva böcker ^^

 

Jag skulle gärna bli Rasledare över Alverna. Mitt namn i spelet är E'yurus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow, det här såg ju skitkul ut! :) Som att skriva en bok tillsammans med andra i real-tid! :D Och jag älskar att skriva böcker ^^

 

Jag skulle gärna bli Rasledare över Alverna. Mitt namn i spelet är E'yurus.

Oja, communityrollspel är jätteskoj, och du får hemskt gärna bli rasledare. Dock är det required att du har Em' framför namnet ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev tvungen att omregistrera mig för att lösenordet funkade inte helt plötsligt.

Om du skulle kollat på förstasidan skulle du sett länken "Problem med att logga in? (Öppna i nytt fönster)".

Inloggningsproblemet är något vi märkt av och det beror på ett fel mellan cookies och sidans inloggningssäkerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev tvungen att omregistrera mig för att lösenordet funkade inte helt plötsligt.

Om du skulle kollat på förstasidan skulle du sett länken "Problem med att logga in? (Öppna i nytt fönster)".

Inloggningsproblemet är något vi märkt av och det beror på ett fel mellan cookies och sidans inloggningssäkerhet.

 

Awch, lite för sent nu. :P Men hoppas att det inte gör något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Baah, nu är jag total noob på det här, så hur gör jag för att få en sån dära avatar från drakonis? :P

Jag har reggat mig, hittat avataren jag vill ha, men jag har ingen aning om hur jag gör nu.. :/ För om jag bara skriver in länken till bilden på inställningar i ezyron så funkar det inte :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...