💬
Logga in
Fuska.se

Jobbiga Personer?

39 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

e det nån som tycker nån annan e speciellt jobbig? det finns många som jag tycker och vissa går i min skola och andra e på annat håll...

Nivå 3 · Lärling

Ja, det är klart att det finns personer man tycker är jobbiga! :rolleyes:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

beskriv hur dem e då! :)

Hej!

I min klass (samma som zorros) finns det 4 som är x-tra jobbiga, de heter Amaal, Dimitris (Dimi), Jalal och Ahed. <_<

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

haha ja just det ja du tycker itte om amaal ja! hehe...du kan itte jobba så bra me henne va?!?! :lol: du glömde haben, han kan va jobbig om han slår sig ihop me ahed! :angry: :D

Nivå 3 · Lärling

haha ja just det ja du tycker itte om amaal ja! hehe...du kan itte jobba så bra me henne va?!?! :lol: du glömde haben, han kan va jobbig om han slår sig ihop me ahed! :angry: :D

Hmm, konstiga namn... :huh:
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

du glömde att vi lever i sverige! där e 99% av befolkningen från andra länder nästan... :P

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Sääkert, ingen i våran klass har iallafall konstigt namn... :huh:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

jaja ok då men i gbg så e det iaf många! B)

Nivå 3 · Lärling

jaja ok då men i gbg så e det iaf många! B)

Invadrar stad.... NÄ JAG BARA SKOJA!!! :lol: :D
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

gör inget jag bryry mig itte ;) jag e ju svenne så jag tar itte illa upp! invandrana e faktiskt lite vilda! det var två som hade gått till en skola nära min och slått ner en kille där me basebollträ...

Nivå 5 · Fuskare

vad normalt att slå ner en kille med basebollsträ. <_<

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13

e det normalt där du bor ele? att 9 st (i min skola) hoppar på en kille och misshandlar honom så mycket att han får åka in till sjukhuset och att dem blev avstängda från skolan osså ele?

Nivå 3 · Lärling

gör inget jag bryry mig itte ;) jag e ju svenne så jag tar itte illa upp! invandrana e faktiskt lite vilda! det var två som hade gått till en skola nära min och slått ner en kille där me basebollträ...

Inte snällt... :angry:
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15

nä eller hur? dem e helt galna, iaf på min skola!!! ruggigt att gå där faktiskt...

Nivå 6 · Fuskare

Min skola är allmänt lugn, ansedd att vara bland de lugnaste med ingen eller nästan ingen mobbning alls.

Men då finns problemet att problembarn och ungar som är allmänt störiga i andra skolor skickas hit då de testat allt annat, så det börjar fyllas på med puckon...

har en riktigt störig kille i klassen som lever för att göra tvärtemot vad andra vill.

Vilket är irriterande när man försöker komma överens om nåt.

Nivå 3 · Lärling

Min skola är allmänt lugn, ansedd att vara bland de lugnaste med ingen eller nästan ingen mobbning alls.

Men då finns problemet att problembarn och ungar som är allmänt störiga i andra skolor skickas hit då de testat allt annat, så det börjar fyllas på med puckon...

har en riktigt störig kille i klassen som lever för att göra tvärtemot vad andra vill.

Vilket är irriterande när man försöker komma överens om nåt.

Det verkar som en väldigt störig person! :rolleyes:
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #18

håller me! det finns en i min klass som e sketastörig! han (när han e på det humöret(asså väldigt ofta)), så löjlar han sig och säger exaxt tvärtemot va läraren säger! när vi har bild ele musik t.ex så e han skitstörig!

25 Mar 2004
Nivå 6 · Fuskare

en i min klass ljuger hela tiden alla vet att han ljuger ofta men han bara ljuger på!

jag har två

jobbig person i min klass som har problem med synen och en som har glass ögon!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in