Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Varför valde du det du valde?
Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Nu
För att PS3 är bättre såklart
Xbox 360, skulle tagit mycket längre tid för mig att spara ihop till ett ps3.
det har du rätt i ;)
ps3 alltså
förlåt om ni tycker det här är spam men vet inte hur man redigera
↗ till inläggetXbox 360, skulle tagit mycket längre tid för mig att spara ihop till ett ps3.
Och vem bryr sig om det, man tar den konsollen som är bäst.
↗ till inläggetJag.↗ till inläggetXbox 360, skulle tagit mycket längre tid för mig att spara ihop till ett ps3.
Och vem bryr sig om det, man tar den konsollen som är bäst.
Playstation 3, köpte den i första hand för att det antagligen kommer att komma ett antal Ratchet & Clank spel till den, + att grafiken är hur snygg som helst. Jag har mostått Xbox 360, då jag inte ser mer än 2 spel som intresserar mig.
↗ till inläggetHelt rätt, spelen i första hand.Playstation 3, köpte den i första hand för att det antagligen kommer att komma ett antal Ratchet & Clank spel till den, + att grafiken är hur snygg som helst. Jag har mostått Xbox 360, då jag inte ser mer än 2 spel som intresserar mig.
Ps3, För att xbox 360 är sämst
Xbox 360 är ju mycket billigare ;)
Samma svar som i 360 forumet. Xbox 360 ! :)
↗ till inläggetPlaystation 3, köpte den i första hand för att det antagligen kommer att komma ett antal Ratchet & Clank spel till den, + att grafiken är hur snygg som helst. Jag har mostått Xbox 360, då jag inte ser mer än 2 spel som intresserar mig.
Håller med wendos! riktigt bra ratchet and clankspel..
Det är ju korkat att ha en i PS3-delen och en i 360-delen, för varje konsol kommer vinna i sin egen avdelning.
ju billigare den är desto mer sämre blir den. xbox360 har hur stora kontroller som helst
Lol. NI vet att Xbox 360 bara är 20 gb. Xbox elite är kanske mer, men inte mer än Sony´s 80 gb model!!!
↗ till inläggetPs3, För att xbox 360 är sämst
Ok, den är ju inte sämst, men inte bättre än Ps3, tycker jag!
↗ till inläggetXbox 360 är ju mycket billigare ;)
Ja, och sämre!
Min kompis har Xbox 360 å innan han köpte det så tänkte jag med fixa det. men jag tyckte det såg tråkigt ut så
nu har jag Ps3. så KÖP PS3.. det äger
↗ till inläggetLol. NI vet att Xbox 360 bara är 20 gb. Xbox elite är kanske mer, men inte mer än Sony´s 80 gb model!!!
om jag inte minns fel så har elite 120gb
om jag inte är dum i huvudet så är 120GB rätt så onödigt, då du ka köpa en helt ny om du skulle ha bekymmer för för lite diskutrymme. playstation 3 använder en helt vanligt 2.5-hårdisk (hårdisk för laptop's), och inte XBOX 360 som använder sina egna... rätt så dumt. ps3 har mycket mer funktioner, vilket är bra. ps3 börjar få väldigt mycket exklusiva spel, och har de mest välgjorda spelen (50GB HDD blu-ray, exklusiva).
JAG KOMMER ALLTID ATT RÖSTA FÖR PLAYSTATION!
↗ till inlägget↗ till inläggetPlaystation 3, köpte den i första hand för att det antagligen kommer att komma ett antal Ratchet & Clank spel till den, + att grafiken är hur snygg som helst. Jag har mostått Xbox 360, då jag inte ser mer än 2 spel som intresserar mig.
Håller med wendos! riktigt bra ratchet and clankspel..
Lol, 2 Spel som intresserar dig till 360 :huh: