hej alla runescape spelare! det nya runescape har kommit gå in och kolla det är helt coolt!
Nya Runescape Har Kommit!
Ska kolla nu!
EDIT: Members-only :(
nej nej det är hight detalj non-members kan spela ;)
Den håller på att ladda nu :)
EDIT: "Graphics card does not have minimum required features".
Jag får väl prova med den andra datorn...
bra bra vad har du för combat på RS?
39. Och jag antar att du inte såg att jag ändrade inlägget.
EDIT: Det VAR members-only.
ok vi gör så här...här snackar vi om det nya runescape!
↗ till inläggetok vi gör så här...här snackar vi om det nya runescape!
Det är bara beta..
Laggade sönder på min data :(
Edit:
Vad menar du med "nya runescape" Det är fortfarande samma spel..
↗ till inlägget↗ till inläggetok vi gör så här...här snackar vi om det nya runescape!
Det är bara beta..
Laggade sönder på min data :(
Edit:
Vad menar du med "nya runescape" Det är fortfarande samma spel..
kom och klaga! det är nya grafiken! ! ! ! det är det som är nytt :lol:
och vad är en Beta?
Asså, Just nu är det Members only på dom nya sakerna för att det är en beta just nu.
En beta är en test fas som vissa får testa, Och i det här fallet member.
Men jag bettar på att efter betan så kmr vi få spela med Full Screen osv.
hm..tack för att du svarade! :)
↗ till inläggetIcke-members får nog aldrig fullscreen p.g.a. att reklamen inte syns då.Men jag bettar på att efter betan så kmr vi få spela med Full Screen osv.
det "nya" runescape har blivit så himla dåligt det laggar så mycket tar dyp en kvart och ladda det :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
↗ till inläggetDå har du för dålig dator......funkar bra för mig.det "nya" runescape har blivit så himla dåligt det laggar så mycket tar dyp en kvart och ladda det :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
↗ till inlägget↗ till inläggetDå har du för dålig dator......funkar bra för mig.det "nya" runescape har blivit så himla dåligt det laggar så mycket tar dyp en kvart och ladda det :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
mig med! skaffa en bättre dator?
den suger.
tar ett tag att ladda men vem bryr sig?! underbar grafik!!! Var vid Mage traning arena och gick till Duel arena, så j*vla snyggt asså kolla bara eldarna!!!!!!!
OfT: fatta många nya spelare nu fult på tutorial(stavning!) island
För icke-members så var det en ganska bra förändring. Undrar bara hur det kommer se ut sen...
↗ till inläggetser nog snyggt ut ;)För icke-members så var det en ganska bra förändring. Undrar bara hur det kommer se ut sen...
Laggar till er för att er data suger