samma här :( röstade på David Beckham ;)Han tänkte jag inte på :(
Världens Bästa Fotbollsspelare
Min röst gick på den ukrainske bombaren och i mina ögon världens bästa fotbollspelare. Andriy Shevchenko!!! Och för övrigt....
MILAN RULEZZZZ!!!!!!
Zidane e bäst...
Thierry Henry, han är bara en bra spelare helt enkelt.
skit osså!!! jag tog david beckham, för jag tyckte han var bäst av dem som var som alternativ!! men jag såg itte att man kunde välja andra!! då skulle jag isf rösta på ronaldo ele nåt sånt!!
jag röstade på David Beckham
Jag röstade på Sheva men jag hade hellre röstat på Inzaghi om han fanns med. :P Seedorf är bra också! Aja, Milan äger.
Han är snarare en gående prislappJag tycker att David Beckham lägger bra frisparkar men han är inte så bra egentligen. Jag tror att Real Madrid bara ville ha han eftersom han är en levande
REKLAMPELARE
Min röst gick på den ukrainske bombaren och i mina ögon världens bästa fotbollspelare. Andriy Shevchenko!!! Och för övrigt....
MILAN RULEZZZZ!!!!!!
jag röstade oxå på han
Milan är inte bäst i alla fall.
De är bäst i världen. B)Milan är inte bäst i alla fall.
Utan tvekan. B)
Världsklass på alla positioner. B)
Real Madrid har bara offensivt dugliga spelare. :angry:
Joo, slösa pengar på dom har... Borde köpa stark mittback. Vänster o höger duger men INTE mitten!
Går fotboll och äta? :blink:
enligt dig ja! ronaldo är en av dom bästa i världen!An den enkla anledningen: Ronaldo är inte världens bästa spelare.
Inte ens topp 10 enligt mig.
Tja jag tycker att roberto carlos e värdes bäst back
zidane värdens bästa mitfälttare och att Henry e värdens bästa forward!!
50 inlägg
du #21 du håller på millan va??
Så Roberto Carlos kan inte spela försvar eller?(# 21 @ 30/03-2004 16:41:16)Milan är inte bäst i alla fall.
De är bäst i världen. B)
Utan tvekan. B)
Världsklass på alla positioner. B)
Real Madrid har bara offensivt dugliga spelare. :angry:
Nej,tyvärr.Går fotboll och äta? :blink:
Jag röstade Ronaldinho!
Kollar inte på fotboll