vilket guitar hero tycker du är roligast gh3 legends of rock eller gh aerosmith.
själv tycker jag att dom är lika roliga fast när man har kört gh3 så är det kul med nytt. :D
vilket guitar hero tycker du är roligast gh3 legends of rock eller gh aerosmith.
själv tycker jag att dom är lika roliga fast när man har kört gh3 så är det kul med nytt. :D
Jag tror att om man hade haft båda som nya nu hade man tyckt GH3 eftersom den e mer varierad, men eftersom man e rätt trött på de låtarna så tycker jag nog faktistk aerosmith..
Men e inte säker
Jag håller med Bplay, om man hade köpt båda nu så hade GH3 varit roligare.
Aerosmith är mitt favoritband, och det leder ju till en sak. Men sen är låtvalet skit bra och man totalt älskar de flesta låtarna. Menyn är också mycket snyggare än trean, och det är ju riktigt coolt med Aerosmith- arenorna. Så, Guitar Hero: Aerosmith.
HAr varit lite issolerad från spelvärlden i en månad. Finns GHA till ps2? svara snabbt e grym på GH så skulle va kul med lite omväxling på låtarna xD
↗ till inläggetJa, klart det finns.HAr varit lite issolerad från spelvärlden i en månad. Finns GHA till ps2? svara snabbt e grym på GH så skulle va kul med lite omväxling på låtarna xD
Till och med billigast till ps2. Ink. gitarr 599:- på onoff!
GH 3
GH Aeronsmith på ps3 :P
↗ till inläggetVerkligen, en höjdare! :)GH Aeronsmith på ps3 :P
AEROSMITH!!!!!!!!!!!!! De e' inget snack om saken. bara de faktum att man får battla mot Joe Perry är värt guld!!!!!
GH3 - Legends of Rock är bättre än Aerosmith
För det första så är Aerosmith lättare och för det andra så innehåller GH3-LoR fler låtar att spela och att det är dubbelt så kul.
Hara bara kört ett par låtar på GHA.
Tyckte det blev lite långtråkigt eftersom alla Aerosmith låtar är så himla långa :S
Så det blir... GH3!
GH3 :)
jag tycker att alla guitar hero är tråkigt, förmodligen för att jag inte gillar musiken, Audiosurf är kul^^
Guitar hero 3: Legends of Rock är utan tvekan min favorit! :) Betydligt mer utmanande än GH:A, synd bara att jag inte har 360 eller ps3 så att jag kan ladda hem låtar/köra online :P
liten comparation.
Bossbattles; Guitar Hero III.
Arenor/Banor; Guitar hero: Aerosmith.
Låtar; Guitar Hero III, det är ju blandat, och många låtar jag älskar.
Orkar inte mer ;_; 2-1 till Gutar Hero III; LoR. Men ska skaffa GHA och GH IV.
Btw, kommer ett metallica?
Guitar hero 3 easy!
gh3
Jag har kört båda.
Jag tycker allvarligt att GH3 är så mycket bättre än Aerosmith.
Dels för att när jag körde Aerosmith körde jag på expert, jag fick 100% på de flesta låtarna, chokade på ett par enstaka. Den enda svåra låten jag hade problem med, var den allra sista. tog mig andra försöket att klara.
VART ÄR ALLA SOLONA?! Det är ju därför man spelar skiten!
Låtarna var skittråkiga, inga solon som sagt, samma sak hela tiden.
Och det jag störde mig mest på var att man fick någon j*vla skitgitarr som man inte kunde byta efter man kört 2 låtar i varje tier. Vem f*n vill ha en gitarr där man inte ser noterna?!
Nae, Aerosmith var skit, fanns inget bra med det, förutom kanske de som gillar deras låtar. Det är därför man har en mp3. För att kunna lyssna på deras låtar. På guitar hero ska man rocka sönder, ska vara One solon, Raining blood moshar över hela j*vla låten!
Och till er som säger att Aerosmith är legendariskt för man möter Perry, snälla. Jag mötte djävulen på guitar hero 3! Dock är det bara pixlar, so who cares?!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in