alesam Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag undrar om ni vet hur Admin kan så mycket fusk och tips mm. vet ni? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 För att folk skickar in och jag lägger upp en hel del. Dock skall man givetvis lägga upp själv ifall man har möjlighet till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 För att folk skickar in och jag lägger upp en hel del. Dock skall man givetvis lägga upp själv ifall man har möjlighet till det. Men alla koder och sånt som du alltid är först med att skicka in. Var får du de ifrån skickar företag och andra hemsidor dem till dig lr hur går det till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 När fuska.se uppdaterades för flera år sen så stod det att alla inskickade fusk var inskickade av admin så han har inte skrivit något själv av dom, alla fusk som är typ 3 år eller yngre står det att dom som skrev fuskat skickade in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 dom testar dom kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.