↗ till inläggetSka börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass.
jag med, går i sexan
↗ till inläggetSka börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass.
jag med, går i sexan
↗ till inläggetOch du är 10 ?!!↗ till inläggetSka börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass.
jag med, går i sexan
Orka byta klass för att man är för smart. Då måste man få nya kompisar.
ska börja femman :student: :student: :blink:
Går i sjuan nu :)
Det går ganska bra tycker jag :P
↗ till inlägget↗ till inläggetSka börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass.
jag med, går i sexan
Och du är 10 ?!!
ja
↗ till inläggetjag bytte inte direkt klass, jag hoppade över sista året på dagis, så jag har samma kompisar.Orka byta klass för att man är för smart. Då måste man få nya kompisar.
↗ till inläggetOch du är 10 ?!!↗ till inläggetSka börja åttan, är ett "smarthuvu" så jag fick hoppa upp en klass.
jag med, går i sexan
Fyller år sent på året antar jag
7D1
Trean(Tycker att jag är tillräckligt smart för Fyran!!)
går i 9an
Lite jobbigt <_< :rolleyes:
jag går i 5:an
Har börjat 7:an nu och.. Det gick som jag förväntade xD
Alla mina kompisar går i 9:an och typ några andra av mina kompisar går i en annan 7:a. Klassen verkar tycka att jag är mysko(?). Kanske för att jag inte snackar någonting, eller försöker få någon kompis? Aja, jag tycker iafa att den är skönare än min förra klass, här bryr dem sig inte precis lika mycket. Sen är det ju bättre lärare nu på högstadiet, och det är väl huvudsaken.
9an och de suger läxor varje dag.
7:an
Jag går i femman. B) B)
Går i 6:an ;)
Studerar, Universitetet.
går i 5:an.
Går i sjuan B)
5:an :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in