Hoppa till innehåll

Runescape Clan.


Rammus
 Dela

Rekommendera inlägg

Endast rangers och mages får joina clanen.

 

En ranger ska ha minst 60 i range, och en mage minst 60 i magi. Bägge parterna ska ha tillräckligt med pengar för att kunna köra Clan Wars m.m. utan att gråta över pengarna de förlorar i runor och pilar.

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst ROBLOX

Min char har blivit hackad -.- , kan nog inte joina klanen..

 

synd :( och jag önskar att jag kunde joina clanen! <_< men jag får inte !

 

Detta är vad du får för 160k och lite hårt arbete :)

oh f*** jag so mbara har typ 100k kvar på min bank hur kan du ha så mycket pengar wc?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är vad du får för 160k och lite hårt arbete :)

oh f*** jag so mbara har typ 100k kvar på min bank hur kan du ha så mycket pengar wc?

 

Det var inte alla mina pengar ;D Men jag fick det för 1k pure essence som jag craftat till nature runes.

Redigerat av Ozt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är vad du får för 160k och lite hårt arbete :)

oh f*** jag so mbara har typ 100k kvar på min bank hur kan du ha så mycket pengar wc?

 

Okey nu kanske du itne förstår varför du inte får vara med... Men du är inte erfaren spelare!!! du tycker 40 range är högt!!! Och du tycker 160k är mycket... Det är inte än en 10 del av vad jag har lagt ut på magic dom senaste 10 lvlarna!!!

Så om du kunde vara snäll och sluta klaga på att vi är taskiga för det står att man måste vara 60+ (undantag görs med hög magic/range lvl, vilket du inte har), att du ska vara en erfaren spelare och mogen och du uppfyller inte 2 av kraven (minst)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är vad du får för 160k och lite hårt arbete :)

 

oh f*** jag so mbara har typ 100k kvar på min bank hur kan du ha så mycket pengar wc?

 

Okey nu kanske du itne förstår varför du inte får vara med... Men du är inte erfaren spelare!!! du tycker 40 range är högt!!! Och du tycker 160k är mycket... Det är inte än en 10 del av vad jag har lagt ut på magic dom senaste 10 lvlarna!!!

Så om du kunde vara snäll och sluta klaga på att vi är taskiga för det står att man måste vara 60+ (undantag görs med hög magic/range lvl, vilket du inte har), att du ska vara en erfaren spelare och mogen och du uppfyller inte 2 av kraven (minst)

 

 

Han menade inte 160k ^^ Han menade min bild med 1m jag hade skaffat på några 20-40m på runecrafting ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En klantig felräkning på forumet resulterade i fel antal medlemmar. Vi är nu 9 medlemmar. Därför söker vi nu en ranger och en mage. Krav:

 

Range:

Range lvl: 60+

Bästa armourn för f2p (Green díde)

Adamantpilar

Maple short/longbow

Mycket pengar till pilar. Du ska kunna köpa/fletcha pilar till alla våra events.

 

Mage:

Mage lvl: 60+

Bästa armourn

Ha runor till bind.

Självklart ha runor till den bästa attackspellen du kan göra.

Ha mycket pengar till runor. du ska kunna köpa/crafta runor till alla våra events.

 

Om du inte uppfyller dessa krav så kommer du noobförklaras om du ansöker ändå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...