💬
Logga in
Fuska.se

Talentbuild Till Min Druid

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Det var ett tag sen jag spelade druid, mycket har förändrats senaste patcherna, en del säger att feral är bäst och levla med, en del säger moonkin.

Min druid är lv56, har bestämt mig för och ta upp den till lv70 och kanske den blir min nya main, det är en tauren som heter Caein på Ragnaros.

Om någon erfaren druidspelare skulle kunna ge mig en bra talentbuild för och ta mig till 70 med från lv56 så skulle det va skit schysst.

Tacksam för svar, /Hummerpojken

Nivå 0 · Nykomling
Nivå 0 · Nykomling

Någon som vet på Hunter

Nivå 0 · Nykomling

kolla bara www.wowwiki.com sen Talent BUilds, riktigt bra och många dära.

usch för boomkins, kör feral.

14 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Kan du inte visa en hyfsad talentbuild för ferals då?

/Hummerpojken

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Någon som vet på Hunter

En levlande hunter bör vara Beast Mastery speccad, så kan man slappa och levla på samma gång eftersom ens pett nästan dödar mobs solo, allt du behöver göra är att auto skjuta. Sen så tror jag att ens Mend Pet blir instant, och inte channeling, har jag för mig. Men är inte säker.

När det gäller en bra druid build så är det bara att kolla på druid forumet och hoppas på det bästa. =)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

För att levla hade jag väl använt en build som

http://www.wowhead.com/?talent=0ZEhMscrRxzioVEh

men min druid är bara lvl 20 8)

Nivå 0 · Nykomling

http://www.wowhead.com/?talent=0ZvhGofMReuio

Skulle jag speccat

Nivå 0 · Nykomling

Ja specca som fishmaster sa men lägg 2 i Survival of the Fittest istället för Nurturing instinct

Nivå 0 · Nykomling

Borde man inte ha omen of clarity ?x.-

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja specca som fishmaster sa men lägg 2 i Survival of the Fittest istället för Nurturing instinct

tänkte att + några hundra healing (senare levlar dvs) och +20% healing i catform (HoTs sen catform pewpew) kunde vara bättre än 10% stun, levlar man är det få mobs som använder sånna skills, men ska man pvpa då och då bör man väl 3 ha i SotF

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

tänkte att + några hundra healing (senare levlar dvs) och +20% healing i catform (HoTs sen catform pewpew) kunde vara bättre än 10% stun, levlar man är det få mobs som använder sånna skills, men ska man pvpa då och då bör man väl 3 ha i SotF

eh, survival of the fittest incrs. stats med 1/2/3%
Nivå 0 · Nykomling

Skillat, blandade ihop med Primal Tenacity

15 Jul 2008

Feral is the most popular druid leveling build, mostly due to low downtimes. This is a list of talents to choose while leveling, in order from 10-70, and why to choose them.

Ferocity 5/5

Key talent. Less cost of skills means more skills, means killing mobs faster, which turns into faster leveling.

Feral Instinct 3/3

Makes a lot of quests soloable with a druid that aren't soloable with others, plus if you are going to tank instances on your way of leveling the threat increase is essential.

Brutal Impact 2/2

Can save you out of sticky situations by getting time to heal or flee. Fewer deaths = Faster leveling!

Feral Swiftness 2/2

Faster movement speed = Faster leveling!

Sharpened Claws 3/3

A big critchance increase, and the more you crit the faster the mob dies, the faster the mob dies the faster you level :)

Primal Fury 2/2

2 combo points every time you crit with combopoint abilities is GREAT. The rage bonus makes Endless swipes available too, which is both good for tanking and killing multiple mobs at the same time.

Predatory Strikes 3/3

May not be a big attack power increase, but it's still something, and it's a requirement for one of the best Feral talents, so it's a must have.

Faerie Fire (Feral) 1/1

It's good, it's ranged, it's free from all costs. GREAT.

By here, you can usually start backending if you like. Ill simply show you how I backended.

Feral Charge 1/1

Good for tanking instances. Charging (or intercepting) can be great in many ways. Interrupting spellcasts and so on.

Nurturing Instinct 2/2

Healing bonus is good while questing / solo leveing, because it reduces the downtime between every mob. The healing increase on you while in cat form is also great.

Thick Hide 2/3

More armor = more survivability = less deaths = faster leveling.

Heart of the Wild 5/5

Extremely good. Key talent in the feral spec. Good for both tanking, dpsing and solo leveling, at the same time! MUST HAVE!

Thank you WoWwiki.com

Nivå 0 · Nykomling

Jo, men lika som oss, är det spelare över världen som har skrivit det, och det betyder inte att det stämmer

16 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Lvlade min druid till 70 med:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...001000000000000

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in