vilken moparscape server kör du på???
Moparscape
Ingen pga: DET SUGER!
nej moparscape är bra
För noobs som inte klarar av att spela på riktigt ja.
1. Moparscape suger :P
2. Använd Silabsoft det är bättre då har du skillcapes och sånt..
Hur pallar man spela moparscape??? det är ju bara för folk som itne orka kämpa sig till saker på Rs
Exakt MoparScape e för folk som inte klarar the real deal.
ow sorry jag menade silabsoft :rolleyes:
↗ till inläggetTyp samma sak.ow sorry jag menade silabsoft :rolleyes:
a jag vet
... Silabsoft är för folk som vill ha lite kul, och kanske också PKa.
en välskött server kan vara väldigt kul, och man får faktiskt kämpa lite där med.
Spelar ibland medans jag skillar på Rs2
ok men jag kör på fireclan.no-ip.biz men det funkar ibland :angry:
↗ till inläggetmoparscape är för folk som inte är rädda för att fara ut i ett område som heter "wilderness"Exakt MoparScape e för folk som inte klarar the real deal.
↗ till inlägget↗ till inläggetmoparscape är för folk som inte är rädda för att fara ut i ett område som heter "wilderness"Exakt MoparScape e för folk som inte klarar the real deal.
inte så mkt att vara rädd över när man kan skriva "get *id nr*" för att få vad man vill ha.
↗ till inlägget↗ till inläggetExakt MoparScape e för folk som inte klarar the real deal.
moparscape är för folk som inte är rädda för att fara ut i ett område som heter "wilderness"
inte så mkt att vara rädd över när man kan skriva "get *id nr*" för att få vad man vill ha.
*suck* jag spelar på en server som är exakt samma rs som före 12/10/2007, man kan inte få saker utom att tjäna pengar genom att merchanrta och så