Hoppa till innehåll

Runescape Member


Vendetta
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej alla rsare. Jo nu är det så att jag gärna skulle vilja bli member men mina föräldrar vill inte använda sina kredit kort på internet för de tycker det verkar osäkert och att dom tycker det är onödigt att betala för nått sånt...! <.<

Jag ska snart få mitt egna konto som jag bara kan ha en viss summa pengar på ch jag frågade om jag kunde använda det men det gick inte det heller... <.<

 

Vet nån hur man skulle kunna övertala dom?

Du kan betala med via post också! Det gjorde jag, fast det tog typ 2 veckor tills det kom fram.

 

Obs. Det FINNS risk att brevet försvinner, har hänt mig EN gång och jag har typ skickat in 12 ggr.

Och glöm ej frimärka isåfall:P!

Redigerat av xantus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej alla rsare. Jo nu är det så att jag gärna skulle vilja bli member men mina föräldrar vill inte använda sina kredit kort på internet för de tycker det verkar osäkert och att dom tycker det är onödigt att betala för nått sånt...! <.<

Jag ska snart få mitt egna konto som jag bara kan ha en viss summa pengar på ch jag frågade om jag kunde använda det men det gick inte det heller... <.<

 

Vet nån hur man skulle kunna övertala dom?

Du kan betala med via post också! Det gjorde jag, fast det tog typ 2 veckor tills det kom fram.

 

Obs. Det FINNS risk att brevet försvinner, har hänt mig EN gång och jag har typ skickat in 12 ggr.

Och glöm ej frimärka isåfall:P!

 

Ja, men eftersom att brevet med pengar ska utomlands så finns det ingen garanti att det kommer fram till rätt ställe.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men jag tror inte jag ska bli member nu på sommaren. Är inte så mycket vid datan nu...

Till hösten/vitnern så skaffar jag nog. Dessutom är det en liten chans att jag får då! =)

Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett säkert sätt är att skapa ett PayPal account som du använder på sidor som t.ex. AWsurveys.com där du klickar på ads o sedan för över pengarna till ditt paypal account som i sin tur betalas till Jagex för member.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ett säkert sätt är att skapa ett PayPal account som du använder på sidor som t.ex. AWsurveys.com där du klickar på ads o sedan för över pengarna till ditt paypal account som i sin tur betalas till Jagex för member.

Har vart medlem där i 3 månader och samlat på mig 30-40 dollar och man måste ha 75 dollar för att kunna skicka det till sitt paypal. Har sett på sidr där alla inte fått sina pengar.

Jag provar på sånna sidor och kollar om det funkar och kanske även kan samla lite pengar till mitt paypal...

 

Jag har även pengar på min mobil och är verkligen osäker om jag ska använda dom...

Skulle ni kanske kunna berätta de bra och dåliga sidorna med member?

Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okey jag har betalt med hemtelefon utan pappa har vetat nått, och nu har vi fått vår halvårs räkning... det stog 60kr per samtal på räkningen så det är nått som inte stämmer...Btw Rapto det tar typ 40sec-1min för samtalet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...