Hoppa till innehåll

Farma


khsl

Rekommendera inlägg

Altar of shadow kan du grinda primal air och vendora alla gråa saker (dom dära gråa sakerna som droppar av elementals säljer 2g /stack), nästan aldrig någon där, till skillnad mot elemental plateau där det konstant 5 hunter bots med track elemental - gl

 

pszorz: gör alla 25 dailys och sälj skräplootet, det är awarding tro mig =p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då det är en diskussion hur man tjänar pengar behöver jag också lite hjälp. Jag har varit 70 sedan releasen av TBC i princip. Jag spelar nu i BT(6/9)/MH(5/5) guild och har mycket bra gear. Men trots allt detta är jag extremt fattig, jag har i princip aldrig över 200g på mig och det har jag aldrig haft, jag lånade pengar till vanlig flying som jag betalat tillbaka på en lång tid. Jag gör cirka 10-15 dailies per dag men pengarna försvinner på pots/elixirs/repairs etc. Har ni tips på hur jag kan bli lite rikare, är ganska skämmigt att vara utan epic-flying. Jag tänkte bra affärer på AH mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med hjälpen av guildet och vänner så borde du kunna använda professions för att skaffa lite g, finns inte så mycket att välja på, men annars kan du ägna dig en vecka åt att farma primals (kanske inte signa för raids under den veckan) och grinda primals (vilken som nu säljer högst) - det var så jag gjorde iaf :p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...