stavfel för kinaputt :lol: :lol: :lol:
Mat
↗ till inläggetÄr du ärligt talat efter? Förlåt jag glömde du är ju bara 9 år, en liten unge som saknar förnuft.stavfel för kinaputt :lol: :lol: :lol:
Jag vet att det stava burgare, men jag ville skämta lite om det.
Vissa i dalarna säger, för att skämta så säger vissa börjare för att det uttalas likadant, ja, vi i Dalarna har torr humor.
Och en sak till, du är ju typ 9 år? Eller vad det var.
Har du sett på star trek? Du är som karaktären Data, han som saknar sinnen d.v.s sorg, och skämt (humor)
kolla här för att lära dig mer om det http://sv.wikipedia.org/wiki/Humor.
[edit] Det känns lite roligt också av dig, du påpekar mitt stavfel, när inte ens du kan börja och avsluta en mening ordentligt...Sorgligt.
i princip all mat är god, sushi brukar dock alltid passa bra.
Thaimat och all annan asiatisk mat. :)
Mcdonalds äcklar mig, inte för att jag har ätstörningar, utan för vad som egentligen finns i dem. Stör mig på alla P12or som är involverade i cheeseburgare. Burger King är mer mat än Mcdonalds.
↗ till inläggetÄrligt talat, 70% av Dalarnas befolkning har skit kass humor.Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga.
Pizza är en klassiker, sen har vi stuvade makaroner med köttbullar. Och, eh, allt som mamma lagar. Utländskt är förj*vla gott. Asiatiskt.
↗ till inlägget↗ till inläggetÄrligt talat, 70% av Dalarnas befolkning har skit kass humor.Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga.
Pizza är en klassiker, sen har vi stuvade makaroner med köttbullar. Och, eh, allt som mamma lagar. Utländskt är förj*vla gott. Asiatiskt.
Jag antar att det är du som utgör de 70% isf.
↗ till inläggetGott, gott. Det äter vi i västernorrland också (:Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga.
↗ till inlägget↗ till inläggetGott, gott. Det äter vi i västernorrland också (:Vadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga.
Norrland ftw
Men Stuvade makaroner, usch D:
↗ till inlägget↗ till inläggetVadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga.
Ärligt talat, 70% av Dalarnas befolkning har skit kass humor.
Jag antar att det är du som utgör de 70% isf.
Vart fick du luft ifrån?
Med dom 70% så menar jag, alla med kass humor och dom som tror att dom är nånting..Som du.
↗ till inlägget↗ till inläggetVadå torr humor i Dalarna? Jag tycker vi är roliga.
Gott, gott. Det äter vi i västernorrland också (:
Norrland ftw
Men Stuvade makaroner, usch D:
Stuvade makaroner är ju gott (: