Legenden Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 För de som tycker att Scrubs är bra och vill få fram sina åsikter om serien så börja skriva här! GO, GO SCRUBS FOREVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 lite onödig tråd, men endå jag älskar scrubs och har fått reda på att det ska läggas ner :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Jordens 8:e underverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Det enda programmet kvällsprogrammet på sexan som jag inte gillar är faktist Scrubs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 nä 2½ men ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Scrubs äger ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Är inte scrubs de där läkarna? Jag har alltid tyckt att det är skitdåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 Måndagen är en riktigt tv kväll! 20.00 Simpsons 20.30 Family Guy 21.00 till 22.00 2 and a half men 22.00 My Name Is Earl 22.30 South PArk (MTV) sen efetr det så komemr scrubs och det som man brukar se på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 23 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2008 lite onödig tråd, men endå jag älskar scrubs och har fått reda på att det ska läggas ner :( :( :( det ska ju iallafall göras en sesong 8 så det tror jag väll inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu. får väl tanka alla säsonger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Huvudpersonen J.D ska sluta efter nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu. får väl tanka alla säsonger... köp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.