Hoppa till innehåll

Scrubs-tråden!


 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst wAcko

Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.

 

får väl tanka alla säsonger...

köp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.

 

Haha du kallar mig jaevla idiot och säger att jag inte ska ta det personligt. lol.

 

Får väl tanka om jag vill? dom är tillräckligt rika redan

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.

 

får väl tanka alla säsonger...

köp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.

 

Haha du kallar mig jaevla idiot och säger att jag inte ska ta det personligt. lol.

 

Får väl tanka om jag vill? dom är tillräckligt rika redan

 

jo jae vet :D men endå man ska stödja tycker jag om man gillar den saken tycker jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scrubs är väl ganska roligt... När jag tänker efter så är nästa allt på tv tråkigt nu för tiden.

Simpsons är roligt i bland, lika så family guy. 2 and a half men är tråkigt. My name is earl är inte så bra. Det ända riktigt bra är friends och CSI.

Redigerat av RHCP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scrubs är väl kul, men sitter för mycket vid datorn. tittar nästan aldrig på TV, dessutom jobbar jag ganska mycket nu.

 

får väl tanka alla säsonger...

köp dom i stället.... j*vla idiot..(ta det inte personligt men ja hatar sånt). själv så köper jag hällre CD skivor och sånt för jag ser / lyssnar mer på det då.

 

Man skulle ju faktiskt kunna tanka ned dem på laglig väg också, herr moralpolis. Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående scrubs så förstår jag inte hur serien ska klara säsong 8 utan J.D som hela serien kretsar om. Det är hans berättarröst som är med hela tiden och hans konstiga tankar man får höra om. Vad ska det kretsa om när inte han är med?

 

Visserligen blev jag glad när jag hörde att Courtney Cox (Monica från Friends) ska medverka i serien. Det var dock innan jag visste att J.D ska sluta, så det ska bli intressant och se hur de ska lösa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måndagen är en riktigt tv kväll!

 

20.00 Simpsons

20.30 Family Guy

21.00 till 22.00 2 and a half men

22.00 My Name Is Earl

22.30 South PArk (MTV)

sen efetr det så komemr scrubs och det som man brukar se på :P

Förr var det

 

20.00 Simpsons

20.30 Family Guy

21.00 2 and a half men

21.30 2 and a half men

22.00 My Name Is Earl

22.30 My Name Is Earl

23.00 Scrubs

23.30 Scrubs

 

Den dagen såg man fram imot men nu skrotar dom myname is earls och scrubs för dexter och sg atlantis, värdelöst säger jag!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måndagen är en riktigt tv kväll!

 

20.00 Simpsons

20.30 Family Guy

21.00 till 22.00 2 and a half men

22.00 My Name Is Earl

22.30 South PArk (MTV)

sen efetr det så komemr scrubs och det som man brukar se på :P

Förr var det

 

20.00 Simpsons

20.30 Family Guy

21.00 2 and a half men

21.30 2 and a half men

22.00 My Name Is Earl

22.30 My Name Is Earl

23.00 Scrubs

23.30 Scrubs

 

Den dagen såg man fram imot men nu skrotar dom myname is earls och scrubs för dexter och sg atlantis, värdelöst säger jag!

 

Dexter är den bästa serien som finns efter Heroes, efter Dexter kommer My Name is earl.

 

Youfail.com ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...