Em? Jag skryter inte? Man skryter när man säger att man säger "Det sög, du är så j*vla dålig men jag kan HAHA" Då skryet man?
Men jag har aldrig sagt att jag kan göra ett forum? Jag har aldrig sagt att jag är bättre än han?
Em? Jag skryter inte? Man skryter när man säger att man säger "Det sög, du är så j*vla dålig men jag kan HAHA" Då skryet man?
Men jag har aldrig sagt att jag kan göra ett forum? Jag har aldrig sagt att jag är bättre än han?
jag tolkade mig fel. Förlåt där.
Men du ska aldrig kaxa upp dig om du inte kan ett skit själv.
och skulle du inte ha ett nu.se?
Jag kan göra bättre än ett Gratis Forum ;)
Logfan, innan du hoppar på andra och säger att dem suger så borde du väl visa att du kan bättre själv?
Jag skulle vilja se dig göra ett forum med antingen vBulletin, Invision Power Board eller PHPBB eller vilken board du vill. Skaffa host och gör allting, så får vi se hur bra det blir.
Ehm, Nä jag atar väl tillbaka det då.
Jag kan INTE göra bättre än ett gratis forum.
↗ till inlägget....och så ljuger du hyffsat ofta.Ehm, Nä jag atar väl tillbaka det då.
Haha. WORD
↗ till inlägget↗ till inlägget....och så ljuger du hyffsat ofta.Ehm, Nä jag atar väl tillbaka det då.
Håller med. LogFan du ska inte ljuga om sånt du inte kan :S Det bevisar att du är omogen -.-
"Du ska inte om sånt du inte kan" ?
Vad menar du?
Oj JAg glömde ordet ljuga
Okej.
okej forumet är klart och adressen är www.geekforum.info.se söker 3 moderatorer och 1 admin
ps. designen ser anurlunda ut när man har loggat in
så joina nu
jag kan vara moderator!
↗ till inläggetjag kan vara moderator!
okej registrera dej så gör jag dej moderator
ps. vad kmr du heta där?
Jacquot men jag kan inte se den reggbilden man måste se..
↗ till inläggetokej jag reggar en åt dej ok?Jacquot men jag kan inte se den reggbilden man måste se..
skicka det lösenordet du ska till mej via pm
EDIT:du kan byta sen
ok
Linus555 jag skulle kunna vara admin på forumet :) Om jag kan det så är det bara 1 problem.....När jag ska regga mig så ser jag inte domdära koderna man ska fylla i.
↗ till inläggetokej:SLinus555 jag skulle kunna vara admin på forumet :) Om jag kan det så är det bara 1 problem.....När jag ska regga mig så ser jag inte domdära koderna man ska fylla i.
Kul forum...........Kontakta mig när du har 150 medlemar och 60-70 är aktiva.....Då kan vi snacka affärer serrru ;)
Då lovar jag att jag drar in min pappa så det forumet kan få annonser på Aftonbladet/Google osv.
Och så fixar vi att ni får www.GeekForum.se eller .nu
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in