ja rubriken sejer allt jag skulle vilja göra ett forum med nån
jag är bra på att koda i html grunderna men jag tänkte att vi kunde ha ett sub forum med www.vaddetskaheta.nu.se
typ nåt sånt är det nån som är med mej?
ja rubriken sejer allt jag skulle vilja göra ett forum med nån
jag är bra på att koda i html grunderna men jag tänkte att vi kunde ha ett sub forum med www.vaddetskaheta.nu.se
Jag är med om du lär dig stava en aning så inte alla behöver skratta åt Admin.
okej det låter bra vet du nått bra ställe att fixa nu.se
som adress asså ett forum host?
Signa upp dig på www.110mb.com
Sen laddar du ner php..
FIxar mysQL osv..
okej var kan jag ladda ner php?
och mysql är jag dålig på jag kan bara det litte:S
Ladda hem PHPBB3 - http://downloads.sourceforge.net/phpbb/php....2.zip?download
Jacquot, snälla säg att du bara leker med Linus555 nu och inte på allvar tänker göra något med honom xD Han kan ju tydligen inte ett skit, du kan lika gärna göra det själv.
Ssch!
XD
Hehe, Nä, det blir nog bättre om JACQUOT gör ett forum själv.
Man måste kunna lite om PHP innan man ger sig på ett forum.
↗ till inläggetHehe, Nä, det blir nog bättre om JACQUOT gör ett forum själv.
Man måste kunna lite om PHP innan man ger sig på ett forum.
Nej lol, inte idag.
Nej.. Det är inte ens svårt.. Ladda upp genom ftp'n, skriv in din mysql databas, din mail, ditt admin namn och 2 sekunder senare är det klart.
hmm asså jag kan göra ett enkelt forum på nån hemsida
sen vidarkoppla det mycket enklare
det är snart klart
↗ till inläggetja rubriken sejer allt jag skulle vilja göra ett forum med nån
Du kan bara inte skapa en tråd där du frågar efter vem som skulle vara intresserad av att göra en webbsida med just dig. Vad exakt är det för typ av webbsida som du vill göra? Vad har du för planer? Tror du att sidan kommer att sticka ur mängden? Vem exakt behöver du och vilka kunskaper bör denne ha?
Att döma av ditt inlägg så tolkar jag det som så att du vill skapa en random sida med slumpvalda personer och tror att det ska bli bra utan att själv veta vad som krävs. Att du frågar efter någon att jobba med utan att själv säga vad exakt du kan bidra med och vilken typ av sida du vill göra är bara misslyckad. Om du inte kan presentera en ordentlig plan över vad det är du vill göra eller övertyga någon att jobba med dig så är det meningslöst, vilket du i det här fallet inte har lyckats med.
Sedan vill de flesta också gärna se vad du har gjort för arbeten tidigare, många här jobbar inte med vem som helst. Nej du, jag uppmanar och rekommenderar starkt att du tar och funderar över den här tråden en gång till. Du förhastar dig och slösar din och våran tid om du tänker gå vidare med hela idén.
okej jag har fixat sidan nu nästan
ska fixa ämnen och söker 4 moderator och 1 admin
länken är http://geekforum.webb.se/
jag ska också fixa en ny banner och så
fall du vill ha jobb kontakta mej på geekforum
jag heter linus där
Seriöst! Man behöver inte moderatorer och adminer!
det kan behövas asså
HAHA!
Gratis Forum!!!!
Nu gjorde du såa tt Jaquat trodde att han skulle göre ett proffsigt forum!
Jag måste bara sjunga ut det.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHA.
Tack för att ni lyssnade på min fina svansång.
Funderat på att vara med i melodifestivalen Jacquot?
Den jag skrattar åt är logfan, han skryter och skryter o j*vlas. Men kan inte ett skit själv .
Förövrigt så bör du göra ett lite lyxigare forum. något.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in