💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med Softis

25 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Taurus PT92

"snygg och bra soft air gun pistol!Hop Up-effekt.Laddas med mantel rörelse.Magasin för 12 kulor.Längd 214 mm.Vikt 635 g.Anslagsenergi:0,5J.

Pris: 429:-

UHC Desert Eagle 44AE

"En soft air gun pistol med god precision och bra grepp.Magasinet rymmer 25 kulor som matas fram med mantelrörelse.Hop up-effekt.Längd 267 mm.Vikt 435 g.Anskagsenergi 0,5J.

Pris: 349:-

nån som vet vad det kan bero på?siktet?

Vad för nåt?

Btw, två av mina kompisar har "KWC Smith&Wesson M4505". Kolla på den på tm.

Den är billigare än Taurus PT92, och den skjuter lika bra. + att du sparar en hundring på den.

30 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #22

har bestämt mig för att det ska bli deaglen

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Taurus PT92

"snygg och bra soft air gun pistol!Hop Up-effekt.Laddas med mantel rörelse.Magasin för 12 kulor.Längd 214 mm.Vikt 635 g.Anslagsenergi:0,5J.

Pris: 429:-

UHC Desert Eagle 44AE

"En soft air gun pistol med god precision och bra grepp.Magasinet rymmer 25 kulor som matas fram med mantelrörelse.Hop up-effekt.Längd 267 mm.Vikt 435 g.Anskagsenergi 0,5J.

Pris: 349:-

nån som vet vad det kan bero på?siktet?

Vad för nåt?

Btw, två av mina kompisar har "KWC Smith&Wesson M4505". Kolla på den på tm.

Den är billigare än Taurus PT92, och den skjuter lika bra. + att du sparar en hundring på den.

har oxå en sw m4505 och om man ska h en fjäderdriven pistol e det den bästa:D har haft den i snart 3 år och den funkar lika bra som när jag köpte den.

31 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

vad är bäst el eller fjäder till en softair pistol?

Nivå 7 · Fuskare

har fått ett litet problem själv nu, det e så att jag hittade en as grym och bra shotgun med lite över 100m/sek och 1.0 joul och den e as snygg så vill verkligen köpa den, men lite längre ned ser jag den shotgunen jag redan har (sw m3000) men på den står det typ 90m/sek och 0.9 joul men e ganska säker på att det inte är mer ön 0.5 joul och typ 63m/sek (står på kartongen) så tror ni den andra har över 100m/sek och 1.0 joul?

2 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

vad är bäst el eller fjäder till en softair pistol?

inget av det. Till en pistol är det bara gas som gäller.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in