Jag har virus vad gör detta?
W32.Kwbot.Worm
Jag har virus vad gör detta?
W32.Kwbot.Worm
vi ringde en docktor när vår dator hade virus, skåjade bara vi ringde någon sårts mekaniker. ;) fast jag grät nästan när datorn gick sönder.
Var det det viruset?
Har du inget antivirus programm? ;)
Om du inte har ett så måste du köpa ett.
Det finns nog på OnOff lr någon annan databutik!
Det finns ju gratis att ladda ner, men dom är inte lika bra!Om du inte har ett så måste du köpa ett.
Det finns nog på OnOff lr någon annan databutik!
Jag har men datan kan inte ta bort det bara fånga det och vänta tills den kan eller vad man kan säga.
Då får du skicka in den på lagning!
Det är mitt råd!
Har du uppdaterat antivirus proggrammet?!
Många gånger!
Okej har gort det nu
Om det inte funkar då så har jag ingen aning om vad du ska göra :(
Då får du väl skicka in det för reperation!
men viruspogram är onödiga när jag fick virus så kunde den inte ta bort den den bara sa du har fått virus och sen när man trök ta bort virus då stog det det går ej att ta bort detta virus men jag kunde göra det skälv så viruspogram är bara skit!
Hmm, mitt virus program har lyckats ta bort två virus :)men viruspogram är onödiga när jag fick virus så kunde den inte ta bort den den bara sa du har fått virus och sen när man trök ta bort virus då stog det det går ej att ta bort detta virus men jag kunde göra det skälv så viruspogram är bara skit!
Har aldrig fått virus!
Fast bara på min pappas jobbar dator men det var ju inte min dator heller :rolleyes:
min syrra har fått en kazaa-virus, men jag har itte fått nåt... hoppas verkligen itte jag får nån heller!
Jag hade fem virus samtidigt tror jag
Min farsa jobbar på Ericsson och kan ta bort virus jag ska fråga honom om Viruset!
oj, fick du bort dem osså ele?Jag hade fem virus samtidigt tror jag
var det nåt worm virus jag tror det förstör alla program som håller datorn i gång jag har haft det men han knappt scanna efter det innan det var bort taget :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in