Själv gillar jag Port Town Aero Dive, Delfino Plaza, Mushroomy Kingdom, Frigate Orpheon och Mario Bros, och hatar New Pork City (inga KO's!), 75m (man får aldrig tid att slåss själv för att man måste undvika allt, kaos är kul men det här är bara överdrivet), och Skyworld (ganska fult designad).
Din Favorit/hatbana I Brawl?
Hatbanor: 75m, Mario bros och Pork City
Favoritbanor: Final Destination, Corneria(Meele)
↗ till inläggetHatbanor: 75m, Mario bros och Pork City
Mario Bros är bra när man kör mot någon Star Fox-karaktär. Landmaster fastnar och kommer ingen vart. :'D
↗ till inläggetGrejen är ju att jag oftast kör med starfox karaktärer >_>↗ till inläggetHatbanor: 75m, Mario bros och Pork City
Mario Bros är bra när man kör mot någon Star Fox-karaktär. Landmaster fastnar och kommer ingen vart. :'D
Jag hatar Pork City >.<
Som alla andra hatar jag Pork City och favorit är nog en av mina egna som heter puppiluttan-dig! x)
Gillar Metroid-Banorna från Brawl, samt Skyworld/Final destination och Animal farm som jag inte vet vad den heter egentligen.
De jag ogillar är 75m, och små banor i allmänhet
min favorit är nog zelda temple melee,och corneria :lol: oj glöme delfino plaza och finaldestination :rolleyes:
hatar mario bros,pork city och 75m <_<
Älska Pirate ship när den spelar Song of Storms , jag bara älskar det
Hat banan är väl Final destination , för att varje gång man kör Wi-fi så spelar man alltid på den tråkiga banan
Hatbanorna är pork city, den där donkey kong banan som rör på sig ( kommer inte ihåg vad den heter ), mario bros och 75m.
Gillar final destination, pirate ship, delfino plaza och Luigis mansion.
Jag gillar Pirate Ship oxå
jag gömde pirateship en dålig sak är att jag tycker att melee finaldestination var bättre i love song of storms its wonderful :lol:
↗ till inläggetAnimal farm som jag inte vet vad den heter egentligen.
Smashville.
Jag gillar: Battlefield, Final Destination och Mushroomy Kinbgdom och Wario Ware
Jag hatar: Rainbow Ride (melee) (man måste springa och hoppa hela tiden) och Mario Circuit (bilarna är så störande).
Det var allt
Och sluta Quota mina inlägg.
Pikachu456
↗ till inläggetMario Circuit (bilarna är så störande).
Störande? Spela Mario Bros.-banan istället.
↗ till inläggetVad är det för fel med att quota?Och sluta Quota mina inlägg.
↗ till inläggetLOLPkachu456
↗ till inläggetpikachu skyll dig själv som gör mellanrum överallt...↗ till inläggetLOLPkachu456
jag hatar den där banan med donkey kong som står i bakgrunden och slänger ner sånna där studs saker på en, 75m tror jag den heter
Hatar 75m..
↗ till inläggethaha, det finns f*n ingenstans att slåss på den banan :PHatar 75m..
Min favvo-bana är mario sunshine banan och min hat bana är zelda banan(inte den med skeppet utan den med grisen typ!
gillar den wario banan och hatar mario bros och 75m