Hoppa till innehåll

Bill Gates I En Dag?


Gäst InTech

Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Mindtwistah

Skaffat värstingdatorn och bästa internetuppkoppling (Typ 100 gib/sek, upp och ner :P) och lagt in resten, typ 200 miljarder, på entropia och köpt upp den nya planeten som man håller på att göra, samt Shadow och/eller Supremacy, Mod Fap och Improved A-3 Justifier Mk. II :rolleyes: Ni som spelar EU vet vad jag snackar om :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt värstingdatorn som går att skaffa ggr 2.

20 nätverkslagringsstationer med 5 Terabyte i varje. Skulle spara 4 och ge bort resten till kompisar...

Allt detta skulle jag skicka till mig själv i Sverige plus någon miljon dollar och en bra förklaring till varför just jag får allt detta. (Jag är ju mig sajälv när dagen är slut)

Sen skulle jag sätta mig med en grupp utvecklare och börja planeringen av ett nytt Windows som är helt gratis. Det enda som får kosta är transport och skatt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Köpte den bästa El gitarren i världens med världens största högtalare.

 

Sedan hade jag köpt värsta Värsting Stereon med 58 STORA högtalare!

 

Sedan hade jag köpt allt som har med LAmb of god och slipknot att göra, med det menar jag alla posters,skivor osv.

 

Sen hade jag skänkt resten till Cancer forskning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle köpa mig en fet villa så som kändisarna har i alla skvallertidningar. Skaffa någon som lagar maten åt mig och städar. Skulle inreda huset med bara det finaste finaste, kanske anlita en designer.

 

Antagligen skulle jag inte bo kvar i sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...