Energidryck Klubben
Jag dricker det för att det är gott och inte för att få energni.. att äta tabletter är bara dumt! En jag känner gjorde det, hon är vuxen nu och tål inte koffein alls eftersom hon missbrukade det när hon var yngre.
man dricker ju energidryck för att det är gott :P
Men sen om man ska sitta uppe länge på natten så behöver man nån då ochså :D
haha lätt att jag ska vara med :D
Laggt till dig :D
↗ till inläggetVArt kan man köpa?↗ till inläggetMan är ju dum i huvet om man köper red bull, sjukt dyrt! Man kan f*n köpa 10 st ferrari energidrycker som kostar lika mycket på ÖB för samma pris som en
Köp koffeintabletter från typ gymgrossisten, 100tabletter, 200mg koffein per tablett, motsvarar 2 energidrycker, hela burken för 100kr, blir typ 0,75 öre per tablett, jag tar det för jag vill undvika de snabba sockret som får en och slockna efter 30 minuter.
Gymgrossisten, caffeine alert, billigaste du kan få.
↗ till inläggetSeriöst, en elvaåring som håller på och nördar energidryck >_<Laggt till dig :D
Vad är de för fel på det då?
EDOBEM@
Jag är en 17-årig energi nörd :((
Men iallafall, Logfan lägg till mig.
↗ till inläggetJa, det är väl inget konstigt?EDOBEM@
Jag är en 17-årig energi nörd :((
Men iallafall, Logfan lägg till mig.
Tänk på att energidryck är väldigt farligt i längden. Ni kan få hjärtklappningar om ni dricker det för mycket.
Min morbror fick det och han förstod inte riktigt varför. Men det visade sgi att han alltid drack redbull vodka när han festade och efter det fick han de. Visserligen var detta i samband med alkohol men det spelar inte så stor roll.
↗ till inläggetDet är det jag menar, börja med det när man är 11 :huh:Tänk på att energidryck är väldigt farligt i längden. Ni kan få hjärtklappningar om ni dricker det för mycket.
Min morbror fick det och han förstod inte riktigt varför. Men det visade sgi att han alltid drack redbull vodka när han festade och efter det fick han de. Visserligen var detta i samband med alkohol men det spelar inte så stor roll.
Ja en som är 11 år kanske inte ska dricka så mycket.
Men jag dricker ju energi dricka för att jag motion & styrke tränar varje dag så jag dricker ju en burk efter varje träning.
Och kanske några burkar på lan.
Gainomax menar du?
↗ till inläggetJa en som är 11 år kanske inte ska dricka så mycket.
Men jag dricker ju energi dricka för att jag motion & styrke tränar varje dag så jag dricker ju en burk efter varje träning.
LAN B)
Iallafall, det blir bara runt 30 burkar Jolt på LAN <.< Dricker inte energidryck annars.
↗ till inläggetNja, jag tycker inte att jolt är en energi dryck precis, jag föredrar powerking, redbull eller gainomax.↗ till inläggetJa en som är 11 år kanske inte ska dricka så mycket.
LAN B)
Iallafall, det blir bara runt 30 burkar Jolt på LAN <.< Dricker inte energidryck annars.
F.ö. dricker jag inte energidryck, kaffe är min dryck nyttigare dessutom. Fast har jag något stort prov så kan jag dricka för att bli piggare såklart, svårt att fixa kaffe på min skola. >_< Såvida att man inte har acess till personalrummet vill säga.
Haha, ibland smög jag och mina polare in på personalrummet och snodde kakor :P
Svar till EDOBEM: Jag dricker inte så j*vla mycket, kanske 2 i veckan och det skadas man inte av?
Den är dessutom ledd av en omogen 11-åring.
Dampade?
ÄR du sick in your fucking head?
ÄR bara så j*vla trött på att folk säger att man bor i norge/finland?