ELF Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Nej den dåliga datorn som jag har har mindre en 1 gb ram och det går snabbt.Många grafiska inställningar kan vara nerställda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ja... Men jag gillar vista jag tycker att du ska använda vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Vista drar en hel del med ram som sagt, men det är snyggare interface och fler nya spel och program är kompatibla med vista. Själv använder jag XP på skoldatorn och Vista på min stationära dator, har funkat bra för mig, har även lite variation då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Vista drar en hel del med ram som sagt, men det är snyggare interface och fler nya spel och program är kompatibla med vista. Själv använder jag XP på skoldatorn och Vista på min stationära dator, har funkat bra för mig, har även lite variation dåDu menar att det finns fler spel nu för tiden som är kompatibla med Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Tycker att XP och Vista klarar ungefär samma spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ja. Jag har väl inte kollat närmre på det, men jag antar att nya spel som är kompatibla med XP kommer att dö ut snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 http://www.fujitsu-siemens.com/home/produc...s/scaleo_l.html Den datorn har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Okej, jag hade nog kört med XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Så länge Vista funkar är det väl onödigt att installera om, tycker jag. Ja, vill man ha ett uselt operativsystem är det onödigt. Vista drar en hel del med ram som sagt, men det är snyggare interface och fler nya spel och program är kompatibla med vista. Själv använder jag XP på skoldatorn och Vista på min stationära dator, har funkat bra för mig, har även lite variation dåAtt det är en snyggare design är ingen ursäkt då du kan tweaka utseended på Windows XP hur du vill. Fler nya spel är kompitabla med DirectX 10, men det har inget att göra med Vista då du kan få DirectX 10 på din dator även om Microsoft med sitt monopol försöker tvinga sin användare att använda vista bara för DirectX 10. Programmen kommer sedan att vara minst lika kompitabla med Windows XP i några år frammåt. Du vet nog inte ens hur man gör ett program så kommentarer som de där är oönskade. Ja. Jag har väl inte kollat närmre på det, men jag antar att nya spel som är kompatibla med XP kommer att dö ut snart.Absolut inte, alla spel (förutom de väldigt gamla) är i dagsläget kompitabla med Windows XP om du har DirectX 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.