D48 Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) hej alla! ska köpa dator snart och har valt mig för dom här grejorna:D vad säger ni om det? opertativesystem- http://www.netgiganten.se/product_info.php...;products_id=34 Dator- http://www.netgiganten.se/product_info.php?products_id=29 Skärm- http://www.netgiganten.se/product_info.php...;products_id=92 Mus- http://www.netgiganten.se/product_info.php...products_id=293 Info- jag vet inte rikitg om jag ska ha den skärmen och just den musen. men dator ska va till för att spela på:D har ni ngt annat som ni ser inte går ihop här så var vänlig och säg! om ni undrar varför jag har valt att ta Windows XP så är det för jag vill spela BFV och BF2 på min dator(antagligen så köper jag vista senare). Edit detta kommer kosta ca 9 375:- Redigerat 7 Augusti 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Du borde haft en Intel Core 2 Duo-processor, men AMD Phenom är väl okej. Jag skulle valt en Logitech MX518 eller Logitech G9 om jag hade varit du. I övrigt ser det bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ser bra ut, hade blivit billigare om du hade byggt själv. Deathadder pwnar MX518 och G9 imo, har en själv, och har testat både mx518 och g9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Hellre garanti än att bygga själv.. riktigt schysst dator för det totala priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Hellre garanti än att bygga själv.. riktigt schysst dator för det totala priset Hellre garanti på allt man har och garanti att man får öppna lådan utan risk att garantin rycker.Bra dator, bra mus, kör du mycket fps är det en bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ser bra ut, hade blivit billigare om du hade byggt själv. Deathadder pwnar MX518 och G9 imo, har en själv, och har testat både mx518 och g9. På vilket sätt? G9 är ju helt klart rappare, har allt som en spelmus behöver, och har grym ergonomi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ser bra ut, hade blivit billigare om du hade byggt själv. Deathadder pwnar MX518 och G9 imo, har en själv, och har testat både mx518 och g9. Razer är skönast ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ser bra ut, hade blivit billigare om du hade byggt själv. Deathadder pwnar MX518 och G9 imo, har en själv, och har testat både mx518 och g9. Razer är skönast ;) För att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ser bra ut, hade blivit billigare om du hade byggt själv. Deathadder pwnar MX518 och G9 imo, har en själv, och har testat både mx518 och g9. vad är deathadder`? en mus? aja men annars du som kan sånt här. jag är inte alls händig så jag bygger inget själv :P hur mkt FPS ungefär kommer jag att ha i BF2?? BTW: vem anmälde mitt ämne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ser bra ut, hade blivit billigare om du hade byggt själv. Deathadder pwnar MX518 och G9 imo, har en själv, och har testat både mx518 och g9. Razer är skönast ;) För att? De är det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.