fruesgkuas Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag har en Radeon x600 series grafik kort, klarar den att köra anti-aliasing 4x? för ni som inte vet vad anti-aliasing är: Anti-aliasing betyder kantutjämning och är en redningsteknik som används inom digital bildbehandling, flera grafik kort klarar inte av att använda sig utav anti-aliasing och jag skulle vilja veta om mitt grafik kort kan klara av det utan att gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag har också ett Radeon X600 och jag skulle säga att det beror på spelet, i simplare spel kan jag ha 2 eller 4x Anti-aliasing men i modernare spel går spelet segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag har också ett Radeon X600 och jag skulle säga att det beror på spelet, i simplare spel kan jag ha 2 eller 4x Anti-aliasing men i modernare spel går spelet segt. tror du den klarar 4x på runescape HD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Har bara provat 2x på RS eftersom jag inte spelar spelet (skulle bara kolla den nya grafiken) och det gick bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 lol runescape har sämst grafik, klart. grafikkortet går ju inte sönder ifall det inte fungerar, då säger den till väl isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) lol runescape har sämst grafik, klart. grafikkortet går ju inte sönder ifall det inte fungerar, då säger den till väl isf. *skrattar ihjäl sig* Sedan när testade du det senast? de har ju uppdaterat grafiken enormt, visst det är inget emot World of Warcraft men. ja du fattar men tyvärr kör jag inte på min bättre dator (som har nvidia gforce 8900 eller något sådant.) kommer inte exakt ihåg den grafik kortets nuffror Ok, det där tänker jag inte göra om, det laggade utav bara den när jag körde 4x -.- fast det kunna ju vara för att datorn bara har 512 RAM Fråga besvarad: Lås? hur.. Redigerat 8 Augusti 2008 av fruesgkuas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) lol runescape har sämst grafik, klart. grafikkortet går ju inte sönder ifall det inte fungerar, då säger den till väl isf. *skrattar ihjäl sig* Sedan när testade du det senast? de har ju uppdaterat grafiken enormt, visst det är inget emot World of Warcraft men. ja du fattar men tyvärr kör jag inte på min bättre dator (som har nvidia gforce 8800 eller något sådant.) kommer inte exakt ihåg den grafik kortets siffror Ok, det där tänker jag inte göra om, det laggade utav bara den när jag körde 4x -.- fast det kunna ju vara för att datorn bara har 512 mb RAM Jag skrattar kanske ännu mer :P Till en början så har inte ens WoW någon imponerande grafik och jag maxar lät med mitt 8800gt, 60 fps (v-sync på). Så jag tror runescape har en bra bit kvar.... Edit: Var bara tvungen att säga det Redigerat 8 Augusti 2008 av Sweoggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Du säg att WoW inte har bra grafik till mina kompisar. Jag säger: Asså WoW har inte bra grafik. De: Jo den är skitbra!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Du säg att WoW inte har bra grafik till mina kompisar. Jag säger: Asså WoW har inte bra grafik. De: Jo den är skitbra!!!!!!! Du är inte ensam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA http://www.gameogre.com/reviewdirectory/upload/RuneScape.jpg bra grafik? hahahahahahahahahahahaha skojjar du med mig elleR? du kommer klara det finfint lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Men. Det är ju bara att testa med kantutlämning. Laggar det så sänker du till en lägre nivå. Inget kan gå sönder med det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ursäkta mig men vad är anti-aliasing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.