Hoppa till innehåll

Hjälp Med Grafik Kort, Snabbt Svar Tack :)

fruesgkuas

Rekommendera inlägg

Jag har en Radeon x600 series grafik kort, klarar den att köra anti-aliasing 4x?

för ni som inte vet vad anti-aliasing är: Anti-aliasing betyder kantutjämning och är en redningsteknik som används inom digital bildbehandling, flera grafik kort klarar inte av att använda sig utav anti-aliasing och jag skulle vilja veta om mitt grafik kort kan klara av det utan att gå sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol runescape har sämst grafik, klart. grafikkortet går ju inte sönder ifall det inte fungerar, då säger den till väl isf.

*skrattar ihjäl sig*

Sedan när testade du det senast? de har ju uppdaterat grafiken enormt, visst det är inget emot World of Warcraft men. ja du fattar

men tyvärr kör jag inte på min bättre dator (som har nvidia gforce 8900 eller något sådant.) kommer inte exakt ihåg den grafik kortets nuffror

Ok, det där tänker jag inte göra om, det laggade utav bara den när jag körde 4x -.- fast det kunna ju vara för att datorn bara har 512 RAM

Fråga besvarad: Lås? hur..

Redigerat av fruesgkuas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol runescape har sämst grafik, klart. grafikkortet går ju inte sönder ifall det inte fungerar, då säger den till väl isf.

*skrattar ihjäl sig*

Sedan när testade du det senast? de har ju uppdaterat grafiken enormt, visst det är inget emot World of Warcraft men. ja du fattar

men tyvärr kör jag inte på min bättre dator (som har nvidia gforce 8800 eller något sådant.) kommer inte exakt ihåg den grafik kortets siffror

Ok, det där tänker jag inte göra om, det laggade utav bara den när jag körde 4x -.- fast det kunna ju vara för att datorn bara har 512 mb RAM

Jag skrattar kanske ännu mer :P

Till en början så har inte ens WoW någon imponerande grafik och jag maxar lät med mitt 8800gt, 60 fps (v-sync på).

Så jag tror runescape har en bra bit kvar....

Edit: Var bara tvungen att säga det

Redigerat av Sweoggy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...