Hoppa till innehåll

En Template Jag Har Gjort.


garkan
 Dela

Rekommendera inlägg

aa visst dom lägger upp dom så man kan använda dom men oftast så vill dom ha cred för det dom har gjort. Antar att du fått dom ifrån dA ? Så om du kolla där du laddade ner dom så ser du nog att det står något om att dom ska ha cred eller något i den stilen.

Om det är någon som tycker bannern är snygg så är det ju han/hon som borde få cred för det mesta. Det ser ut som att det är den du har lagt ner mest tid på och det är bara att klicka med något som inte äns du har skapat.

 

men aja hur som helst så tycker jag inte det var snyggt :D

Redigerat av Attityd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa visst dom lägger upp dom så man kan använda dom men oftast så vill dom ha cred för det dom har gjort. Antar att du fått dom ifrån dA ? Så om du kolla där du laddade ner dom så ser du nog att det står något om att dom ska ha cred eller något i den stilen.

Om det är någon som tycker bannern är snygg så är det ju han/hon som borde få cred för det mesta. Det ser ut som att det är den du har lagt ner mest tid på och det är bara att klicka med något som inte äns du har skapat.

 

men aja hur som helst så tycker jag inte det var snyggt :D

Så du tror att det tog mig 3 sekunder att göra sidan?

Okey, du tycker inte att den är snygg.. du har rätt till din åsikt..

Men du kan f*n inte komma o säga att jag bara klickat lite för den.

Det tar jobb att göra små/stora detaljer på sidan.. så fatta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den kanske har tagit lång tid för dig att göra men det kan inte tagit specielt lång tid. eller du kanske är nybörjare med photoshop. men aja.

små detaljer ? vilka är små på den lay outen ? scanlinesen ? som man bara gör några klick för att få fram. Stroken kanske ? tar inte spcielt mkt tid heller. så vete f*n asså.

Redigerat av Attityd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den kanske har tagit lång tid för dig att göra men det kan inte tagit specielt lång tid. eller du kanske är nybörjare med photoshop. men aja.

små detaljer ? vilka är små på den lay outen ? scanlinesen ? som man bara gör några klick för att få fram. Stroken kanske ? tar inte spcielt mkt tid heller. så vete f*n asså.

Till exempel den lilla knappen på content baren.(den röda)

Det är en röd till svart gradient, drop shadow + en vit läns..

Det tar nog 5 minuter att göra.. så det är inte nått "enkelt"

Kom inte med skabb som du tror du kan göra under 10 sekunder..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...