Hoppa till innehåll

En Template Jag Har Gjort.


garkan
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har jag gjort en simpel template som jag ville dela med mig med er.

Den är dock inte croppad och är fortfarande en .psd fil.

Därför rekommenderar jag att om du är nybörjare så borde du

kolla nån guide innan du börjar hålla på med denna.

Så här ser den ut..

 

 

Om du gillar den så finns nerladdnings länk här

 

 

Annars så kan du lämna kritik om vad som borde ändras/tas bort/läggas till.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den ser väldigt fin ut. Men den skulle vara perfekt om du skulle koda klart den så att man enkelt kan öppna html-filen (så som du nämnde tidigare) samt att sidan kommer med en färdig css-mall. Det skulle nog även uppskattas om alla bilderna fanns också som psd-alternativ för att man skall kunna snabbt och enkelt kunna redigera dem.

 

Annars tror jag inte att den kan riktigt räknas som en html-template.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den ser väldigt fin ut. Men den skulle vara perfekt om du skulle koda klart den så att man enkelt kan öppna html-filen (så som du nämnde tidigare) samt att sidan kommer med en färdig css-mall. Det skulle nog även uppskattas om alla bilderna fanns också som psd-alternativ för att man skall kunna snabbt och enkelt kunna redigera dem.

 

Annars tror jag inte att den kan riktigt räknas som en html-template.

Då gör jag det då :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Okej färgerna är tråkiga passar inte ihop. bakgunden på bannern är inte så specielt snygg. är det penslar du har laddat ner eller ? Ser så ut iaf. Ska du göra så att man kan använda denna så måste du ha tillåtelse av han/hon som har gjort penslarna. men ändå dom passar inte in så mkt. '' Sidans titel'' är inte i mitten och det gör så det ser konstigt ut imo. Och om sidans titel ska stå i den texten så blir det ganska så fult skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...