💬
Logga in
Fuska.se

En Template Jag Har Gjort.

21 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Nu har jag gjort en simpel template som jag ville dela med mig med er.

Den är dock inte croppad och är fortfarande en .psd fil.

Därför rekommenderar jag att om du är nybörjare så borde du

kolla nån guide innan du börjar hålla på med denna.

Så här ser den ut..

Om du gillar den så finns nerladdnings länk här

Annars så kan du lämna kritik om vad som borde ändras/tas bort/läggas till.

Nivå 2 · Novis

Definitivt något som skulle kunna användas för en personlig hemsida, enkel design men ändå snygg och stilren. Kommer att se väldigt bra ut om man får lite mer innehåll så att allt det tomma täcks upp.

Nivå 4 · Lärling Moderator

Den ser väldigt fin ut. Men den skulle vara perfekt om du skulle koda klart den så att man enkelt kan öppna html-filen (så som du nämnde tidigare) samt att sidan kommer med en färdig css-mall. Det skulle nog även uppskattas om alla bilderna fanns också som psd-alternativ för att man skall kunna snabbt och enkelt kunna redigera dem.

Annars tror jag inte att den kan riktigt räknas som en html-template.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Den ser väldigt fin ut. Men den skulle vara perfekt om du skulle koda klart den så att man enkelt kan öppna html-filen (så som du nämnde tidigare) samt att sidan kommer med en färdig css-mall. Det skulle nog även uppskattas om alla bilderna fanns också som psd-alternativ för att man skall kunna snabbt och enkelt kunna redigera dem.

Annars tror jag inte att den kan riktigt räknas som en html-template.

Då gör jag det då :)

Nivå 16 · Legendfuskare

Snygg :) lite smal bara

12 Aug 2008
Nivå 7 · Fuskare

I love it :)

heltklart:)

2 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

Ska försöka fixa in en blogg.se kod i denna så att du som är bloggare kan använda denna..

Kommer också göra olika färger som grön, gul och blå så att du kan välja vilken du tycker

är snyggt :)

Så jag har fullt up :D

4 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Ska försöka fixa in en blogg.se kod i denna så att du som är bloggare kan använda denna..

Kommer också göra olika färger som grön, gul och blå så att du kan välja vilken du tycker

är snyggt :)

Så jag har fullt up :D

Det låter sexigt!

tack igen för att du fixade min blogg lite :)

Nivå 1 · Novis

Jag tycker inte att den är så snygg som alla andra verkar tycka... Tycker faktist inte den var snygg alls.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Jag tycker inte att den är så snygg som alla andra verkar tycka... Tycker faktist inte den var snygg alls.

Utan att du sagt vad som inte passar och annat så är ditt inlägg helt o hållet värdelöst..
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Btw, du hittar ingen snyggare Template på Freewebs eller liknande sidor.

5 Sep 2008
Nivå 1 · Novis

Okej färgerna är tråkiga passar inte ihop. bakgunden på bannern är inte så specielt snygg. är det penslar du har laddat ner eller ? Ser så ut iaf. Ska du göra så att man kan använda denna så måste du ha tillåtelse av han/hon som har gjort penslarna. men ändå dom passar inte in så mkt. '' Sidans titel'' är inte i mitten och det gör så det ser konstigt ut imo. Och om sidans titel ska stå i den texten så blir det ganska så fult skulle jag tro.

Nivå 7 · Fuskare

Men det är du , men du har rätt till din åsikt.

Men du behöver ju inte precis skriva inlägg om att det är fult som f*n och allt.

Du skulle däremot kunna komma på mer idéer/lösningar etc.

Slutsnackat om detta nu..

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

Jag har en fråga..

Varför lägger man upp ett par penslar om man inte vill att någon ska använda dom?

Tänk först innan du skriver en massa bullshit.

Nivå 1 · Novis

aa visst dom lägger upp dom så man kan använda dom men oftast så vill dom ha cred för det dom har gjort. Antar att du fått dom ifrån dA ? Så om du kolla där du laddade ner dom så ser du nog att det står något om att dom ska ha cred eller något i den stilen.

Om det är någon som tycker bannern är snygg så är det ju han/hon som borde få cred för det mesta. Det ser ut som att det är den du har lagt ner mest tid på och det är bara att klicka med något som inte äns du har skapat.

men aja hur som helst så tycker jag inte det var snyggt :D

Senast ändrad:

6 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #16
↗ till inlägget

aa visst dom lägger upp dom så man kan använda dom men oftast så vill dom ha cred för det dom har gjort. Antar att du fått dom ifrån dA ? Så om du kolla där du laddade ner dom så ser du nog att det står något om att dom ska ha cred eller något i den stilen.

Om det är någon som tycker bannern är snygg så är det ju han/hon som borde få cred för det mesta. Det ser ut som att det är den du har lagt ner mest tid på och det är bara att klicka med något som inte äns du har skapat.

men aja hur som helst så tycker jag inte det var snyggt :D

Så du tror att det tog mig 3 sekunder att göra sidan?

Okey, du tycker inte att den är snygg.. du har rätt till din åsikt..

Men du kan f*n inte komma o säga att jag bara klickat lite för den.

Det tar jobb att göra små/stora detaljer på sidan.. så fatta.

Nivå 1 · Novis

Den kanske har tagit lång tid för dig att göra men det kan inte tagit specielt lång tid. eller du kanske är nybörjare med photoshop. men aja.

små detaljer ? vilka är små på den lay outen ? scanlinesen ? som man bara gör några klick för att få fram. Stroken kanske ? tar inte spcielt mkt tid heller. så vete f*n asså.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Vetu?

Kom med bättre själv innan du säger något mer, du ska göra en 1000000 gånger bättre så får vi se om du klarar av det. Och inte "klicka" på den som du säger Garkan har gjort.

7 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Den kanske har tagit lång tid för dig att göra men det kan inte tagit specielt lång tid. eller du kanske är nybörjare med photoshop. men aja.

små detaljer ? vilka är små på den lay outen ? scanlinesen ? som man bara gör några klick för att få fram. Stroken kanske ? tar inte spcielt mkt tid heller. så vete f*n asså.

Till exempel den lilla knappen på content baren.(den röda)

Det är en röd till svart gradient, drop shadow + en vit läns..

Det tar nog 5 minuter att göra.. så det är inte nått "enkelt"

Kom inte med skabb som du tror du kan göra under 10 sekunder..

Nivå 1 · Novis

aja visst jag kan la slänga upp en när jag kommit hem och gjort en......

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in