💬
Logga in
Fuska.se

Virus?

21 svar · startad

Trådstartare #1

Hjälp!!! min data är jättekonstig! jag laddade ner ett virus-program som några här på fuska.se sa att jag kunde göra för att det är bra. men datorn blev bara värre :angry: Så nu hatar jag dem som sa det till mig! <_< När jag är inne på internet så stängs sidan ner och uppe i webläsaren så står det "blocked". också kommer det upp massa virusprogram!!

Nån som vet vad jag kan göra??z

Vilket program sa dom du skulle ladda ner och vilka var det?

↗ till inlägget

Hjälp!!! min data är jättekonstig! jag laddade ner ett virus-program som några här på fuska.se sa att jag kunde göra för att det är bra. men datorn blev bara värre :angry: Så nu hatar jag dem som sa det till mig! <_< När jag är inne på internet så stängs sidan ner och uppe i webläsaren så står det "blocked". också kommer det upp massa virusprogram!!

Nån som vet vad jag kan göra??z

Kan ju börja med att tala om vad du har för virus program, blir nog enklare för folk att hjälpa då.

EDIT: Du han visst före Rezex

Senast ändrad:

Är inte bra att ladda ned virusprogram. Kanske bättre att ladda ned Anti-Virus? :)

Det kan stå blocked på vissa sidor som är olämplga för barn eller olagliga och sidor som kan få fram virus, men det går att tilllåta om du bläddrar bland inställningar

11 Aug 2008
Trådstartare #6

vista 2008 nånting heter det där virusprogrammet..

↗ till inlägget

Du ska inte ladda ner virusprogram! Ladda ner antivirusprogram istället. Om viruset är välgjort är det nog försent och du får kanske formatera om datorn.

1. Även om antivirusprogrammet skulle heta Vista 2008 så skulle det nog inte vara så bra.

FAIL!!!

Vista antivirus 2008 är ett j*vla spyware program!

http://www.xp-vista.com/spyware-removal/vi...al-instructions

Ladda ner programmet

http://www.xp-vista.com/download/Spyhunter...ion-Utility.exe

Senast ändrad:

12 Aug 2008
↗ till inlägget

Ojdå, sånt där ska du inte ladda ned. Det installerar massa virus och spyware på din dator, kanske bäst att formatera?
Trådstartare #11
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ojdå, sånt där ska du inte ladda ned. Det installerar massa virus och spyware på din dator, kanske bäst att formatera?

Okej. Vad är det? och hur gör jag det?

Senast ändrad:

när du tar bort alt från datan... Du kan höger klicka på din hård disk i utforskaren och klicka på "formatera..."

Trådstartare #13

allt?!?!

Ja allt, datorn blir som när du fick den från början.

Du kan inte formatera genom högerklick etc. då operativsystemet används.

Stoppa I XP/Vista skivan i datorn när den startar upp, då kan du välja att formatera om.

Trådstartare #16

Kan jag inte få tillbaka dem program som jag har på datorn nu?

Jodå, det är bara att installera igen så fort du formaterat om.

det här är bara så korkat:S man kanske borde läsa lite mer om programmen man laddar ner innan man börjar klaga?

↗ till inlägget

det här är bara så korkat:S man kanske borde läsa lite mer om programmen man laddar ner innan man börjar klaga?

det är alltid bra att göra om man är osäker (Y)

vi sa ju åt honom att hämta AVG

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in