ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Men tycker du det är nödvändigt att lägga ner 2000kr extra på Sapphire Radeon HD4870 X2 2048MB DDR5 TV-out HDTV DUAL DVI RETAIL PCI Express istället för det som inte heter X2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Måste du ta upp det i min tråd? Asså jag menar inget oschysst men asså alla kanske börjar skriva off topic. Jag får f*n ta upp det vart jag vill, fritt land som när du tar upp i min tråd ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Jag sa inte att du inte fick skriva här, bara sa att det kunde bli off topic snack då. Så som i vissa andra trådar. Iaf, wAcko, så du vet så står min fråga där uppe kvar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Men tycker du det är nödvändigt att lägga ner 2000kr extra på Sapphire Radeon HD4870 X2 2048MB DDR5 TV-out HDTV DUAL DVI RETAIL PCI Express istället för det som inte heter X2?Ja, det är det verkligen. ;) om du vill ha ett kort som kommer att hålla Sjukt länge så, ja. Redigerat 16 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Okej, då köper jag det för 4000 :D Passar detta chassit? Du kan hitta det på datorbutiken.com. Men här är en bild. Redigerat 16 Augusti 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Okej, då köper jag det för 4000 :D Passar detta chassit? Du kan hitta det på datorbutiken.com. Men här är en bild. fint chassi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Men alla chassi passar väl inte? Passar detta till det som wAcko fixade? https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=678-42297 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Funkar dessa fläktarna ihop med det på bilden där nere? http://www.webhallen.com/prod.php?id=65694 Och funkar grejerna på bilden ihop med varandra? Redigerat 16 Augusti 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) vänta vänta lite, varför vill du ha ett moderkort för 2000 kronor? Det jag länkade i förra paketet är väldigt överklockningsvänligt, prisvärt, mångstödjande etc. Chassit stödjer ATX-moderkort, och moderkortet är ATX. Bra tips är att det handlar oftast om mATX(Micro-ATX) och ATX, om du kollar mera detaljerat på alla chassi så bruker det stå vilka moderkort chassit stödjer. Vänta lite så fixar jag ett lite bättre. https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=164-42435 Redigerat 16 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Är det grafikkortet typ samma som det andra? Och, är det en helt färdig data? Allt jag behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Vänta lite nu grabbar, ska han spela i 1280 x 1024 är ju Radeon HD 4870 X2 bortkastade pengar. Dess 2GB RAM-minne kommer verkligen till nytta i högre upplösningar som 1900 x 1200 och uppåt, men allt under 1680 x 1050 blir ju overkill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Min syrra har en widescreen, vet inte hur stor men ska kolla. Hon fick den för att hon fick dator sist. Eller så får jag köpa ny helt enkelt. Men för säkerhets skull, någon som vet en bra/billig skärm? Behöver ju inte var väldigt billig. Hur vet man om den är 1680 x 1050? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.