Hej jag Brukar läsa kalleanka ganska så mycket min favorit är Björnligan :P vilken är er favorit skriv och berätta :P
Brukar Ni Läsa Kalleanka
Jag är ett ganska stort f*n av Kalle anka & co.
Favoriten får väl bli Kalle, eller uncle scrooge.
har prenumererat på Kalle anka pockets i flera år.. men har slutat nu :( tog för mkt plats.
Svarte Petter
Kalle Anka
Jag prenumerar på kalle anka, favoriten är Långben :D
premunerar på kalle anka pockets i väldigt många år har nr 197-353 tog över efter min bror för nnåga år sen vi har preminerat i 13 år. min favorit är kalle anka
Får väl erkänna att Kalle Anka är en bra toalett-tidning.
lol xD.
Köper pockets lite då och då och premunerar på "vanliga" kalle anka
:P :P jag läste förut men nu läser jag bert
långben
Gjorde förut x) Men slutade då jag inte tyckte att serierna var lika bra som när jag började o:
Joakim Von Anka är ju favoriten x)
Inte bara bra toalett-tidning, extremt überbra!
↗ till inläggetDet är meningen. ;)Har ett antal samlingspärmar, de äldre är bättre. Bara jag som tycker att Alexander Lukas är ett svin?
Fick en papperskasse full av kalle anka tidningar, för ca två måndader sen.
Jag gillar Kalle, och favoriten är ju han också. Han och hans raseriutbrott.
↗ till inläggetJoakim är ett svin. =)Har ett antal samlingspärmar, de äldre är bättre. Bara jag som tycker att Alexander Lukas är ett svin?
Knattarna är väl roligast att läsa om.
↗ till inläggetFrustrerande. Don Rosa-serierna är bäst för övrigt. Och ontopic så är the Phantom Blot cool B)
Håller med, älskar Don Rosa - serierna (:
Jag tror det vad ca 5 månader sedan som vi (jag och min syster) gick igenom alla våra "Kalle Ankas Pocket". Och då saknade vi ungefär 24st av dem, från 1-352. Så jo, mycket nöje har man haft genom alla de år som jag har läst dem. De flesta är köpta på min mammas job, och resten på antikvariat. Tycker dock att "Kalle Anka & Co" är bättre, men prenumererar inte.
Favoriterna är Kalle och Joakim.
Läser Kalleanka Till Frukosten bara :P aldrig när jag är på Toa Men Favoriten är Ju Björnligan :P Jag har Föressten deras Låt alla Busars Boogie Blues på Datan :P Men För överigt så Läser jag Kalleanka vid frukosten och när jag går och Lägger mig :P
kalle anka :lol: :lol: