hej idag satt jag och spelade gta på min dator och så blev skrämen svart sen komm den tillbaka fast uppochner allt är uppochner hela skrivbordet och allt! hur gör jag för att vända tillbaka allt? svara snabbt!
hej idag satt jag och spelade gta på min dator och så blev skrämen svart sen komm den tillbaka fast uppochner allt är uppochner hela skrivbordet och allt! hur gör jag för att vända tillbaka allt? svara snabbt!
testa med CTRL+ALT+UPPPIL eller NERPIL
Vänd på monitorn.
Båda era metoder funkar säkert^^ men du har råkat komma åt knapparna CTRL+ALT+UPPPIL eller NERPIL som wAcko sa, roligt att vända på skärmarna på skolans datorer också vet inte dom data-ansvariga hur man får tillbaks det :D
Har för mig ALT+UPP/NEDPIL funkar om inte CTRL+ALT+UPP/NEDPIL funkar.
Hehehe det är ju så f**cking annoying alltså...Fast jag glömmer alltid bort hur jag fixade det O.o
inget av dom sakerna fungerar för mig. jag kan inte ha min bild up och ner ens :] konstigt :D
men jag vet att alla i skolan gjorde så på alla datorer så man vet hur man ska göra för att fixa sånt :D
Prova Ctrl+Alt+2 och 8 på numpad, om det inte funkar stäng av/sätt på num lock och prova igen
↗ till inläggetdagens ;:Vänd på monitorn.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in